سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

بهترین سرم برای خشکی پوست چیه؟

یکی از مهمترین مسائل مربوط به خشکی پوست این است که به طور مداوم به مرطوب شدن نیاز دارد. در اینجاست که سرم های صورت برای خشک از جمله سرم لاکچری کوین طلا می تواند به شما کمک کند با نگه داشتن پوست همیشه مرطوب و سالم باشید. در اینجا ۴ بهترین سرم صورت برای پوست خشک موجود در بازار ارائه شده است.

چگونه بهترین سرم صورت آبرسان را انتخاب کنیم؟

یافتن یک سرم مناسب و خوش قیمت نظیر قیمت محصولات لاکچری کوین می تواند تواند تفاوت زیادی در چهره شما ایجاد کند، حتی گاهی اوقات مانند یک معجزه عمل کرده و زیبایی و شادابی را به پوست هدیه می دهد. در این قسمت از مقاله مواردی ذکر شده، که باید در هنگام خرید سرم صورت آبرسان در نظر بگیرید:

  1. نوع پوست خود را بشناسید: از آنجایی که پوست خشک و کم آب هر دو علائم مشترک زیادی دارند و گاهی اوقات نیز هر دو با هم اتفاق می افتند، بهتر است قبل از اقدام به انتخاب هر نوع محصول پوستی، نوع پوست و مشکل خود را حتما بشناسید.
  2. مواد تشکیل دهنده سرم های صورت را آگاهانه انتخاب کنید: هنگام انتخاب یک سرم صورت آبرسان به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید. اگر می خواهید مشکل کم آبی پوست را درمان کنید حتما محصولی با ترکیبات گلیسیرین و هیالورونیک اسید انتخاب کنید.
  3. زمان استفاده از محصول را در نظر بگیرید: هنگامی که به فکر اضافه کردن یک سرم آبرسان به روتین مراقبتی خود هستید، در نظر داشته باشید حتما محصولات باید از سبک ترین تا غلیظ ترین استفاده شوند به طوری که ضد آفتاب در پایان قرار گرفته شده باشد.

سرم صورت آبرسان چیست؟

شاید اکنون برای شما هم سوال باشد، که سرم آبرسان صورت چیست؟ به طرز مختصر به ید بگویی مکه این نوع محصولات در فرمولاسیون خود دارای ترکیبات بسیار مغذی هستند که به راحتی در لایه های پوست نفوذ می کنند. در آوردن پوست از حالت خشکی مزمن، رفع لک و چین و چروک از اصلی ترین کار سرم های آبرسان صورت می باشد. این محصولات معمولا دارای بافت مایع یا کمی غلیظ تر هستند. به سلامت مژه های خود نیز اهمیت دهید و حتما از تقویت مژه لاکچری کوین استفاده کنید .

مشکلاتی که خشکی پوست صورت به وجود می آورند ؟

پوست خشک به صورت کلی مشکلات زیادی دارد و تقریبا بد ترین حالتی است که برای پوست پیش می آید. اگر شما هم پوست خشکی دارید، به احتمال زیاد، از پوسته پوسته شدن صورتتان، احساس خشکی که ناخوشایند است، بروز خطوط ریز و چین و چروک بر روی صورتتان، زبری، خشنی و خارش پوستتان و التهاب و حساس شدن بیش از حد آن رنج می برید و به دنبال خرید یک سرم صورت آبرسان مناسب برای رفع این مشکلات می گردید، در این صورت ادامه مطلب را حتما مطالعه فرمایید.

معرفی بهترین سرم صورت آبرسان برای پوست خشک

پس اگر شما هم پوست خشکی دارید و خشکی پوستتان مشکلاتی هم برای صورتتان در حالت عادی به وجود آورده و هم باعث شده که آرایش کردن نیز برایتان سخت تر شود و ماندگاری آن به شدت کاهش یابد. بهتر است که نسبت به آبرسان مناسبی اقدام کنید، در ادامه 6 سرم صورت آبرسان بسیار عالی از بهترین برند هایی که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری برای شما عزیزان موجود کرده ایم را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید.

1 –  سرم صورت آبرسان ونزن

اگر به دنبال محصولی می گردید که همزمان کم آبی و خشکی پوست شما را درمان کند، خرید سرم صورت آبرسان ونزن عالی ترین گزینه برای شما است. این محصول معجزه آسا که حاوی مقدار بسیار بالایی از هیالورونیک اسید است، با آبرسانی پوست مانع از خشکی آن می شود. این سرم صورت مرطوب کنندگی عمق پوست را انجام داده و با این کار از به وجود آمدن نشانه های پیری جلوگیری می کند. از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک، افزایش الاستیسیته پوست، شاداب کنندگی از خواص بی نظیر این محصول ونزن می باشد، که با حجم 100 میل خود در لیست پر طرفدار ترین سرم های آبرسان اقتصادی قرار گرفته است.

2 –  سرم صورت آبرسان و ترمیم کننده بیواکوا

دومین سرم آبرسان پیشنهادی تیم ما به کسانی که از خشکی و کم آبی پوست خود خسته شده اند، سرم صورت آبرسان و ترمیم کننده بیواکوا می باشد. این محصول علاوه بر درمان خشکی و کم آبی دارای معجزات دیگری نیز می باشد. این محصول که دارای حجم بالایی از هیالورنیک اسید است، یک درمان موثر و قوی در این دو نوع مشکل پوستی به شمار می رود. ضد چروک و پیری، تقویت و استحکام پوست، محافظت در برابر آفتاب، یکدست سازی رنگ پوست و همچنین ترمیم اسکار های پوستی از دیگر خواص بی نظیر سرم صورت آبرسان بیوآکوا می باشد.

3 – سرم صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

داشتن پوست نرم و شاداب آرزوی هر فرد است! این سرم صورت همان طور که از نامش پیداست در ترکیبات خود حاوی مقدار بسیار بالایی از هیالورونیک اسید می باشد که مستقیما خشکی و کم آبی پوست را از بین می برد. این محصول علاوه بر آبرسانی، یک مرطوب کننده و شاداب کننده نیز به شمار می رود. سرم صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا بدون ایجاد چسبندگی به راحتی سلول های پوستی را آبرسانی می کند. ضد چین و چروک و همچنین پر کنندگی خطوط از دیگر خواص این سرم فوق العاده می باشد. جالب است بدانید این سرم صورت علاوه بر پوست خشک مناسب پوست های کم آب چرب نیز می باشد.

4 – سرم صورت طلا بیواکوا

اگر تا اینجای مطالب همراه ما بوده اید، قطعا متوجه خواص بی نظیر هیالورونیک اسید برای پوست های خشک و کم آب شده اید. این سرم طلا که در ترکیبات خود حاوی هیالورنیک اسید و عصاره جینسینگ است، با جذب و نفوذ بسیار سریع به لایه های پوستی، آن را مرطوب و آبرسانی می کند. این محصول معجزه آسا به منظور حفظ جوانی و جلوگیری از پیری ساخته شده است. از دیگر مزایای سرم صورت طلا بیواکوا می توان به از بین بردن سیاهی، گودی و چین و چروک اطراف چشم، روشن و شفاف سازی پوست، رفع چین و چروک و لیفت و محکم سازی بافت ها اشاره کرد.

5 – سرم چهار کاره حلزون

خشکی و کم آبی پوست چهره شما را پیر تر و شکسته تر نشان می دهد، اما نگران نباشید با قرار دادن سرم چهار کاره حلزون کلاژن تمام این مشکلات خود را حل کنید. این محصول شگفت انگیز با ترکیبات کلاژن و هیالورونیک اسید خود به طرز موثری پوست را آبرسانی و مرطوب می کند. این محصول با تحریک متابولیسم سلولی به درمان خشکی و تیرگی پوست کمک شایانی می کند. با استفاده مداوم از این سرم چهار کاره متوجه کم رنگ شدن چین و چروک، کک و مک، جای جوش و لک های پوست خود می شوید. شما مخاطبان عزیز می توانید سرم صورت چهار کاره حلزون کلاژن اصل را از داخل وب سایت خریداری نمایید.

6 – سرم صورت آبرسان ویتامین سی بیوآکوا

به دنبال یک محصول بدون عوارض جهت آبرسانی پوست خشک خود می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم سرم صورت آبرسان ویتامین سی بیوآکوا را به روتین پوستی خود اضافه نمایید. اگر شما هم به محصولات پوستی علاقه بالا دارید، غیر ممکن است نام این محصول را نشنیده باشید! این محصول محبوب، علاوه بر آبرسانی باعث افزایش شفافیت و شادابی پوست نیز می شود. جوانسازی، کلاژن سازی و ترمیم بافت ها از دیگر معجزات این سرم صورت ویتامین سی محبوب به شمار می رود.

چگونه باید از سرم صورت آبرسان استفاده کنیم؟

در نظر داشته باشید که علاوه بر انتخاب بهترین سرم صورت آبرسان، چگونگی استفاده از ان نیز می تواند به طرز شگفت انگیزی در تاثیری گذاری و ل مشکل نقش داشته باشد. معمولا نحوه استفاده از هر سرم صورتی بر روی خود محصول درج شده است. اما اگر شما نیز محصولی را خریداری کرده اید و نمی دانید چگونه از ان استفاده کنید، این قسمت از مقاله مخصوص شما است. سرم آبرسان برای پوست خشک حتما باید صبح ها قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب به پوست زده شود. شب ها نیز قبل از استفاده از کرم شب یا مرطوب کننده از سرم آبرسان خود استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا