رویدادها و حوادث

برخورد با تارنماهای شایعه ساز در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی ، کسب پلیس هوشمند را برنامه مهم و اولویت دار این نیرو عنوان کرد و گفت: در ماه های اخیر برخی از سیستم ها در واحدهای تخصصی ناجا نصب شده و از تجهیزات پلیس هوشمند استفاده می کنند.

به گزارش پرتال پارسی ، سردار حسین اشتری وی در بازدید از روزهای عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در بازدید از فرماندهی انتظامی کاشان به خبرنگاران گفت: مردم کاشان همیشه به پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس و دفاع از استان وفادار بوده اند. نیروی پلیس بهترین و با کیفیت ترین خدمات برای مردم شریف ، شهدا و ولایات است.

وی افزود: بررسی ها نشان داده است اقدامات پلیس کاشان در 9 ماهه نخست امسال بسیار محبوب بوده و مورد تایید مردم و مسئولان قرار گرفته است. اگرچه کارهای زیادی در زمینه پیشگیری از جرم باید انجام شود ، اما ما برنامه ها را در دستور کار قرار داده ایم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شهر کاشان به دلیل موقعیت جغرافیایی و امکانات مهم در اطراف و همچنین در دسترس بودن جاده ها از اهمیت زیادی برخوردار است ، گفت: «اداره پلیس شهرستان کاشان نیز باید تقویت شود. ما به تصمیماتی که در این سفر گرفته شده ایم اعتقاد داریم. ” به مسئولان و موسسات خیریه کمک کنید تا شاهد افزایش مطلوب ظرفیت و آمادگی نیروهای پلیس این شهر باشند.

ادامه فعالیت های ناجا در زمینه تاج

فرمانده ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سرکوب مداوم کرونا ، عملیات یک ساله این نیرو در منطقه را تشریح کرد و گفت: با اطمینان می توانم بگویم که نیروی پلیس یکی از سازمانهای پیشرو در کرونا است و بیشترین خدمت را به مردم داشته است. .

وی افزود: پلیس اقدامات بسیار موثری در زمینه های مسافت اجتماعی ، کنترل ترافیک ، نظارت بر اصناف مجاز به ادامه فعالیت همزمان ، برخورد با کلاهبرداران کالا و مراقبت های بهداشتی ، ضدعفونی جاده ها و مکان هایی که بیمارستان های ناجا به درمان بیماری عروق کرونا ویروس قلب اختصاص داده اند ، انجام داده است.

با 4000 سایت شایعات در فضای مجازی کار کنید

فرمانده نیروی انتظامی یکی از اقدامات این نیرو را مقابله با افرادی دانست که با انتشار اخبار کذب و غیرواقعی در فضای مجازی باعث ایجاد مزاحمت در جامعه می شوند و گفت: در همین راستا 4000 وب سایت شایعات شناسایی و با آنها کار شده است و برخی از کاربران این وب سایت ها هستند. به دادگستری معرفی شدند ، و برخی از آنها توسط پلیس هشدار داده شدند.

30٪ افزایش در کشف مواد مخدر

اشتری در ادامه به تشریح مبارزه پلیس با مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: افسران پلیس به همراه اشراف باهوش خود باید قاطعانه و قاطعانه با باندها و شبکه هایی که از طریق خشکی و دریا مواد مخدر به کشور قاچاق می کنند مبارزه کنند. کشفیات ما امسال در مقایسه با سال گذشته 30٪ افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برخورد با شبکه های تجارت تریاک و باندهای مرزی ، اقدامات خوبی برای مقابله با توزیع کنندگان کوچک مواد افیونی در مجاورت انجام شده و شخصیت های برجسته این حوزه دستگیر و به محاکمه قضایی کشانده شده اند.

فرمانده ناجا ، دستیابی به پلیس هوشمند را برنامه مهم و قابل توجه این نیرو عنوان و بیان کرد: اقدامات خوبی از سال گذشته انجام شده و در ماه های اخیر برخی از سیستم ها و ابزارهای هوشمند پلیس در واحدهای انتظامی نصب شده و وظایف خود را انجام داده اند. مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امیدواریم سال آینده کلیه خدمات ناجا از طریق سیستم های هوشمند و الکترونیکی به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به توانایی ما در استفاده از تجهیزات و فناوری نوین پلیس برای انجام مlyثر و م andثر مأموریت های خود خاطرنشان کرد: انشا Godالله در ماه های آینده اخبار خوبی به اطلاع عموم خواهد رسید.

استخدام جوانان علاقه مند به دستور کار ناجا و متخصص

اشتری در مورد جذب و جذب نیروهای جوان و متخصص در پلیس گفت: طبق دستورالعمل هایی که ستاد کل نیروهای مسلح به ما می دهد ، همه ساله جوانان صادق ، معتمد و متخصص در ناجا پذیرش می شوند. بیشتر آنها درگیر این نیرو بودند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده ناجا گفت سال آینده ما برنامه هایی برای استخدام نیروهای جوان و متخصص در ناجا خواهیم داشت و گفت: “از اینجا به همه جوانان صادق ، وفادار و متخصص می گویم که نیروی پلیس یکی از بهترین دستگاه ها است.” وی یک شهید و فرماندار برای خدمت به بزرگواران است و هر یک از این عزیزان علاقه مند به خدمت در ناجا می توانند به مراکز انتخاب ناجا در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا