عمومیکسب و کار ویژه

بازنویسی محتوا فارسی انلاین را کجا می توان انجام داد؟

بازنویسی محتوا در واقع به معنای استفاده از محتوای منتشر شده قدیمی و تبدیل آن به محتوای غنی، با کیفیت و البته به روز برای بازنشر به عنوان یک پست وبلاگ جدید است. شما همیشه به دنبال مطالب و موضوعات جدید نخواهید بود. گاهی اوقات می توانید با فشار دادن محتوای قدیمی و تکان دادن آن، محتوای جدیدی تولید کنید.

هنگام بازنویسی متن نشونت همچنین برای جلوگیری از شبیه سازی آن به مبحث قبل باید به چند نکته نیز توجه داشت. باید بدانید که ایجاد محتوای مشابه زیاد، جهش مثبتی برای گوگل نخواهد داشت. هنگام بازنویسی محتوا نیز اصولی وجود دارد که باید رعایت کنید. زیر، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه محتوای قدیمی را به درستی بازنشر کنید.

چند نوع محتوای بازنویسی شده وجود دارد؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان به سه نوع بازنویسی فکر کرد.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این مورد، مردم و کسانی که در بخش تولید کار می کنند، مقاله ها را  بازنویسی می کنند. این نوع نوشتار اغلب به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانید از خروجی این نوع مقاله ها در قالب بزرگ استفاده کنید و حتی به عنوان محتوای مستقل در سایت خود تبلیغ کنید.

عیب این روش هزینه بالای بازنویسی متن و ارسال کند مطالب است.

با استفاده از هوش مصنوعی متن را کلمه به کلمه رونویسی کنید

این روش اغلب توسط ماشین و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه فقط با مترادف آنها قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا توسط مفاهیم انسانی و ماشینی یکی از بهترین سبک های بازنویسی مقاله  است. این روش به این صورت عمل می کند که عبارت به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی عبارات یکسان باشد و در برخی عبارات کاملاً تغییر کرده و جملات جدیدی ایجاد شود اما پدر و مادر یکسانی داشته باشد.

راه های تغییر محتوا

چرخش محتوا  روش ها و انواع مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

چرخش راهی برای جابجایی ردیف ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 در جای خود 3، به جای 4، 3 و به جای 2، 4 است و همچنین حرکت بین پاراگراف ها را می توان تکراری دانست، حتی اگر معنی جملات حفظ شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج جملات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج کرده و با هم ترکیب می کنند. این عبارات تکراری در نظر گرفته می‌شوند، زیرا بازنویسی نشده‌اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می‌شوند. البته اگر بازنویسی انجام نشود این تکنیک اسپین بهترین نوع تکنیک اسپین محسوب می شود. زیرا معنای عبارات (هر چند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس ترجمه متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متون اولیه از ابتدا بازنویسی می شوند و با سری های قبلی متفاوت هستند. این بدان معناست که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود را کاملاً منحصر به فرد کنید، بهتر است در هر ردیف بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 ردیف مقاله) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متنی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این کار باعث می شود که نتوانید تشخیص دهید که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا خلاصه کردن مقاله نیز گفته می شود. با ابزارهای ترجمه آنلاین برای مقاله خود، می توانید محتوای تایپی دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر. حتی اگر چرخش و جابجایی ذکر شده انجام نشود و حتی اگر متن را فقط از یک مکان استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

برای افزایش قدرت رونوشت پارافریز محتوا سئوسل، پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر کپی، محتوای اصلی را جایگزین کنید تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که حداقل تحت هیچ شرایطی نتواند آن را بپذیرد تا کنون و با الگوریتم فعلی).

دکمه بازگشت به بالا