عمومیکسب و کار ویژه

اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه میشود؟

اصولا لیزر موهای زائد بدن با دستگاه های مختلفی انجام می شود، در جلسات مختلف و روی یک قسمت از بدن انجام می شود و برای انجام لیزر نیاز به مراجعه به پزشک و مراکز کلینیک ویژه دارید و باید زمان خود را برای انجام آن. شما می دانید که چگونه لیزر موهای زائد را انجام دهید.

به طور کلی همیشه یک سوال بسیار مهم تعداد جلسات و فاصله زمانی بین لیزر در مراکز لیزر مو خوب در تهران
آنهاست.

فاصله زمانی برای هر فرد با توجه به رشد موی فرد است، رشد مو برای هر فرد متفاوت است، بنابراین رشد مو با ابزارهای مختلف نیز در این قسمت متفاوت است.

فواصل جلسات لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است که بسته به اولین مراجعه متفاوت است و با توجه به نوع پوست، ضخامت، موهای زائد و رنگ مو، نوع دستگاه لیزر و از همه مهمتر قسمتی که می خواهید لیزر کنید این است که جلسه را تعیین می کند و چقدر از هم فاصله دارند؟ با برترین پزشک همراه باشید.

به طور کلی فاصله بین تمام پریودها 4-6 هفته است، اما در برخی موارد ممکن است برای قسمت های مختلف بدن انسان 6-8 هفته طول بکشد و در برخی موارد در صورت لزوم باید ده هفته بگذرد.

مدت زمان بین جلسات بستگی به ناحیه ای دارد که باید لیزر شود، برای مثال موهای ناخواسته صورت 4-5 هفته طول می کشد، اما بازوها 5-6 هفته و پشت 8-12 هفته طول می کشد.

نکته مهم دیگر در مورد فاصله بین جلسات این است که فاصله بین جلسات بستگی به رشد مو و سرعت آن دارد و در برخی موارد می تواند کوتاهتر و در برخی موارد بیشتر باشد.

به طور کلی، فاصله بین لیزر بیکینی و لیزر زیر بغل باید 5-6 هفته باشد زیرا رشد بیشتری در این دو ناحیه وجود دارد.


برای لیزر پشت، تعداد فواصل بین جلسات باید تقریباً 8 تا 12 هفته باشد تا لیزر به خوبی انجام شود.

فاصله بین لیزر درمانی برای کل بدن بستگی به ضخامت موهای زائد دارد و یک نکته مهم بستگی به نوع دستگاه دارد که حدود 6 تا 8 هفته است اما در برخی موارد نیز دیده می شود که بین 8 تا 10 هفته طول می کشد. جلساتی باید ایجاد شود تا بتوان از دستگاه لیزر به خوبی استفاده کرد.

باید این نکته را در نظر بگیرید که برای لیزر باید نوع مو و کل بدن را در نظر بگیرید، نوع دستگاه را شناسایی کنید، سپس شروع به استفاده از لیزر خود کنید و به قیمت آن توجه کنید، زیرا اگر قیمت پایین باشد، دستگاه خوب نیست و در برخی موارد باعث سوختگی و آسیب به کل بدن می شود.

اگر فاصله بین جلسات لیزر بیش از حد طولانی باشد باعث می شود موهای زائد به روند طبیعی خود بازگردند و فرد دیگر نمی تواند نتایج واقعی مورد نظر خود را با لیزر به دست آورد، بنابراین فرد نباید از لیزر استفاده کند. برای مدت بسیار طولانی به طور معمول

تابش لیزر بدن در فواصل زمانی نزدیک نه تنها به سرعت تمام نمی شود، بلکه باعث آسیب بی پایان به پوست، ایجاد مشکل، سوزش و التهاب پوست و بسیار ناراحت کننده است.

دکمه بازگشت به بالا