عمومیکسب و کار ویژه

اهمیت انتخاب کوله استاندارد در چیست؟

ویژگی های کوله پشتی استاندارد برای دانش آموزان

آیا می‌دانید وزن مناسب کیف دانش‌آموز چقدر است؟ تا به حال به اهمیت تعداد جیب‌ها، طول و عرض کوله‌پشتی و نوع بندهای آن فکر کرده‌اید؟ اسکلت و ستون مهره‌ها در سنین کودکی تا جوانی در حال شکل‌گیری و رشد است. از طرفی دانش‌آموزان هر روز برای زمان نسبتا طولانی مشغول حمل کیف مدرسه هستند. قرار دادن این دو نکته کنار هم میزان اهمیت خرید کیف و کوله پشتی استاندارد برای دانش آموزان را نشان می‌دهد. در ادامه ویژگی‌های یک کیف مدرسه استاندارد را توضیح داده‌ایم.

خرید آنلاین و لیست قیمت کیف ؛ مدل های کیف زنانه اسپرت، مجلسی، دست دوز و اداری در رنگ های متنوع از فروشگاه اینترنتی دلرو امکان پذیر شد

ویژگی های یک کوله پشتی استاندارد

به هنگام استفاده از کوله پشتی میزان فشار کمتر از انواع دیگر کیف است. به همین علت بیشتر افراد در مقایسه با بقیه مدل های کیف، به خرید کوله پشتی ‌علاقه بیشتری نشان می دهند.
حال با هم ویژگی های کوله پشتی استاندارد را بررسی کنیم:

۱- جنس:  کوله ها می توانند از کتان، پارچه، پلی استر، برزنت و چرم باشند. هریک از این جنس‌ها مزیت‌های خاص خود را دارد؛ مثلا کوله‌های بزرنتی به دلیل سبک بودن در عین استحکام و نیز تنوع رنگ بیشتر، طرافداران زیادی دارند.

از سوی دیگر برخی کوله‌های کتان را می‌پسندند زیرا پارچه‌ی زیباتری دارد. برخی نیز چرم را می‌پسندند. کتان و چرم از نظر تنوع رنگ به پای برزنت و پلی استر نمی‌رسد. کوله‌های پارچه‌ای غیرکتانی نیز تنوع خوبی در طرح و رنگ دارند اما جنس آن‌ها لطیف‌تر است و ممکن است دوام دیگر جنس‌ها را نداشته باشند.

۲- اندازه: از ویژگی‌های کوله پشتی استاندارد، ابعاد کوله پشتی است که باید متناسب با جثه فرد انتخاب شود. توصیه می کنیم در هنگام انتخاب سایز کوله پشتی دقت داشته باشید و بر اساس نیاز و متناسب با توان حمل آن را انتخاب کنید. یک کوله‌ی بزرگ، لزوما بهترین کوله پشتی برای شما نیست.

بهتر است افراد ریز نقش از کوله‌هایی ظریف‌تر و با بند کوتاه‌تر استفاده کنند. همچنین افراد بلندقد نباید از کوله‌هایی دارای بند کوتاه استفاده کنند. زیرا در این صورت کوله پشتی در جای صحیحی قرار نخواهد گرفت. علاوه‌براین باید به مقدار وسایلی که قصد حمل آن را دارید،  توجه داشته باشید. ویژگی‌های کوله پشتی مناسب برای کوهنوردی با ویژگی‌های کوله‌ی سفری یا کوله دانش‌آموزی و دانش‌جویی فرق دارد.

الگوی کوله پشتی |اندازه استاندارد کوله پشتی

جنس خوب

امروزه کوله پشتی‌های مختلف با جنس‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اما در میان آن‌ها، آن دسته از کوله پشتی‌هایی مناسب هستند که چرمی و یا برزنتی باشند. چرا که این نوع کوله پشتی‌ها به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند و حالت اولیه خود را حفظ می‌کنند. البته کوله پشتی با جنس برزنتی بهتر از کوله پشتی چرمی است چرا که وزن کمتری دارد و در نتیجه سبکتر است.

هنگام خرید کوله پشتی دقت کنید تسمه های کوله پشتی باید طوری تنظیم شود که کوله از ناحیه آخرین مهره کمری که به موازات خط ناف در ناحیه پشتی قرار دارد پائین تر نیامده و شانه ها را به طرف عقب نگه دارد.

وزن کوله پشتی استاندارد

1. وزن کوله پشتی ها باید حداکثر معادل پانزده درصد از وزن دانش آموزان باشد که این میزان در دانش آموزان ابتدائی به ده در صد می رسد.

2. برای نمونه وزن کوله پشتی به همراه وسایل موجود در آن برای دانش آموزان ابتدایی دو و نیم تا سه کیلوگرم و برای دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان هفت تا ده کیلو گرم است.

فروشگاه اینترنتی دلرو Delro.ir : فروش انواع کیف مردانه زنانه، کوله پشتی مدرسه دخترانه پسرانه، خرید کیف و ساک با قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر کشور دارد

دکمه بازگشت به بالا