عمومیکسب و کار ویژه

انواع نصب ترانسفورماتور

سیستم های اینورتر دستگاه هایی هستند که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کنند. یعنی اینورتر مستقیماً آن را به جریان متناوب تبدیل می کند. سپس اینورتر خانه یا ساختمان شما را با جریان متناوب تامین می کند. ولتاژ خروجی، ولتاژ ورودی، فرکانس و توان به طراحی اینورتر بستگی دارد. آنها همچنین به مدار اینورتر شما بستگی دارند.

انواع نصب ترانسفورماتور

1. سیستم های متصل به شبکه با اینورتر

این اینورترها برای کار کردن به شبکه برق نیاز دارند. در هنگام قطع برق، اینورتر متصل به شبکه خاموش می شود. بنابراین، این نوع به عنوان یک پشتیبان برای کاهش بار مفید نیست. برای راه اندازی آن به یک سیستم برق باتری جداگانه یا یک ژنراتور نیاز دارید.

تأسیسات تجاری بزرگ از اینورترهای متصل به شبکه استفاده می کنند. مراکز خرید در طول روز انرژی بیشتری مصرف می کنند. اینورترهای متصل به شبکه می توانند هزینه برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. این به این دلیل است که سیستم های متصل به شبکه در زمان اوج ترافیک برق تولید می کنند.

اینورتر سری Inout در شبکه

اینورترهای شبکه سری INVT iMars دارای راندمان تبدیل بالا، عملکرد ایمن و پایدار هستند. این نوع اینورتر INOT می تواند شرایط مختلف محیط کاربردی مانند محیط داخلی و خارجی را برآورده کند. اینورترهای شبکه INOT Rus به طور گسترده در سیستم های تولید برق فتوولتائیک کوچک و متوسط ​​مانند ساختمان های مسکونی، پشت بام های تجاری و مزارع استفاده می شود. برای خرید این محصول به سایت نمایندگی اینورتر اینوت مراجعه کنید.

2. مبدل خارج از شبکه

یک اینورتر خارج از شبکه مستقل از برق کار می کند. آنها برق را برای شارژ باتری های سیستم اینورتر باتری فراهم می کنند. سیستم های خارج از شبکه نیز در جایی که تقاضای برق کم است خوب هستند. همچنین برای ذخیره باتری های خورشیدی و تامین بانک باتری شما ایده آل است.

3. سیستم اینورتر هیبریدی

اینورتر هیبریدی یک انتخاب عالی برای یک خانواده معمولی است. اینورتر هیبریدی برای کاربرانی که به دنبال گزینه های خورشیدی و باتری خودپایه بدون خروج کامل از شبکه هستند ایده آل است.

اینورتر هیبریدی بهترین راه حل برای بسیاری از خانواده هایی است که خارج از شبکه هستند. در صورت قطع برق می تواند منبع تغذیه پشتیبان را فراهم کند، اما زمانی که منبع تغذیه پایدار باشد به برق وصل می شود.

هدف و انواع اینورتر

هدف از تبدیل برق DC به برق AC چیست؟ اکثر وسایل برقی مدرنی که استفاده می کنیم به خروجی AC بیشتری نسبت به برق DC نیاز دارند تا به درستی کار کنند. بسیاری از لوازم مدرن با برق 12 ولت متناوب کار می کنند که از برق وارد خانه های ما می شود. اکثر آنها در ولتاژ بالا به خوبی کار می کنند. بنابراین اینورتر در اینجا مفید است.

سه نوع مختلف اینورتر چیست؟

سه نوع مختلف اینورتر عبارتند از سیستم های موج سینوسی یا موج سینوسی خالص و سیستم های موج سینوسی اصلاح شده. ما همچنین سیستم های موج سینوسی خالص را سیستم های موج واقعی می نامیم.

اینورتر یو پی اس، تفاوت بین اینورتر ذخیره سازی و اینورتر خورشیدی چیست؟

بین UPS، مبدل های برق پشتیبان و سیستم های اینورتر خورشیدی تفاوت هایی وجود دارد. آنها متفاوت عمل می کنند تا نتایج متفاوتی تولید کنند. منابع تغذیه بدون وقفه معمولا دارای یک مبدل داخلی برای رسیدگی به تقاضای برق هستند.

اینورتر خورشیدی دارای یک کنترلر شارژ است که آن را MPPT می نامیم. آنها به طور خاص برای تبدیل انرژی خورشیدی به شکل صحیح ولتاژ طراحی شده اند. ما می توانیم MPPT را به اینورترهایی که قبلاً آن را ندارند اضافه کنیم. همچنین می توانیم از اینورتر خورشیدی به عنوان پشتیبان بدون پنل های خورشیدی استفاده کنیم.

اینورتر موج سینوسی خالص و اینورتر موج سینوسی اصلاح شده

تفاوت اصلی این اینورترها در قیمت است. اینورترهای موج سینوسی خالص قیمت بیشتری نسبت به اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده دارند. تجهیزات حساس شما با یک اینورتر موج سینوسی خالص عملکرد بهتری خواهند داشت.

ممکن است با اینورترهای موج سینوسی با مشکلاتی مواجه شوید. این می تواند نویز یا کیفیت باشد. مهم ترین ملاحظات در انتخاب هر نوع اینورتر، اندازه و نوع نصب است.

اینورتر پشتیبان اضطراری

ساختمان های تجاری بار الکتریکی زیادی را حمل می کنند. ساختمان های تجاری بزرگ، بیمارستان ها، مدارس انرژی زیادی مصرف می کنند. تکیه بر برق برای روشن نگه داشتن چراغ ها کافی نیست. واحدهای تجاری به سیستم های پشتیبان مانند اینورتر در هنگام قطع برق نیاز دارند.

سیستم اینورتر باتری در شرایط اضطراری مورد نیاز است. اما آیا استفاده از اینورتر برای تامین برق خانه منطقی است؟ اینورترهایی که امواج سینوسی تصحیح شده را ارائه می کنند، می توانند با خیال راحت وسایل الکترونیکی را در خانه تامین کنند. اینورترهایی که وات کم تولید می کنند می توانند مشکل ساز باشند. در مورد خرید بوستر پمپ از پایا گسترش بیشتر بخوانید.

بهترین اندازه اینورتر برای سیستم اینورتر خانگی چیست؟

تلویزیون و مایکروویو برق زیادی مصرف می کنند. یک منبع تغذیه خانگی به یک اینورتر 1500 وات با حداکثر توان خروجی 3500 وات نیاز دارد. اندازه و ظرفیت اینورتر تعیین می کند که آیا از آن برای تامین برق خانه خود استفاده خواهید کرد یا خیر.

اینورتر و ظرفیت بار

برای سیستم های خانگی، اینورترهای مدرن با ظرفیت بار بالاتر را انتخاب کنید. اگر بخواهید از ظرفیت باری استفاده کنید که از بار نامی اینورتر بیشتر باشد، ممکن است به اینورتر خود آسیب برسانید.

اگر ظرفیت بار بیشتر از بالعکس باشد، خاموش می شود یا از کار می افتد. برخی از اینورترها ممکن است به طور مداوم کار نکنند. آنها کمتر از اوج بار ناشی از قیمت های مداوم بالا هستند.

دکمه بازگشت به بالا