سلامت و تندرستی

ارتباط معنادار مصرف داروهای ضدافسردگی با کاهش انتقال به آی‌سی‌یو بیماران کرونایی

دکتر مسیح دانشوری ، روانپزشک بیمارستان ، به نقش موثر سلامت روان و پیشگیری از افسردگی و اختلالات روانی در تقویت سیستم ایمنی بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب اشاره کرد.

به گزارش پرتال پارسی ، دکتر میترا صفا گفت: طبق تحقیقات انجام شده ، با مصرف داروهای ضد افسردگی درصد لوله گذاری و مرگ و میر در بیماران مبتلا به کوید 19 به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

وی با بیان اینکه اختلالات روانی در زنان بیشتر از مردان در بیماری عروق بیماری کرونا قلب است ، گفت: اختلالات افسردگی که بالاترین شکل بیماری روانی است ، در زنان مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب بیشتر است.

مسیح دانشوری ، روانپزشک دانشگاه ادامه داد: زنان بستری در بخش عروق بیماری کرونا دو برابر مردان از افسردگی رنج می برند. مردان گزارش شدند.

در طی همه گیری صفا کرونا ، همه گروه های بهداشتی در کشور اظهار داشتند که از دانش و تجربه خود برای کمک به درمان بیماری و شکستن زنجیره استفاده می کنند: “خوشبختانه ، با کمک تیم روانپزشکی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری ، اضطراب ما نتایج مثبتی کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه پیشگیری از افسردگی و اختلالات روانی به طور قابل توجهی به تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران کمک می کند ، توضیح داد: به طور کلی ، نتایج مطالعه نشان داد بیمارانی که توسط تیم های روانپزشکی تحت درمان قرار می گیرند و تحت درمان خاص قرار دارند ، کمتر به IA می روند. یو جایگزین شد.

این عضو هیئت علمی ادامه داد: “اگرچه استفاده از روان درمانی در بیمارستان به طور قابل توجهی تغییر نکرده است ، اما ارتباط معناداری بین مصرف کنندگان این داروها با کاهش انتقال به ICU مشاهده شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، صفا گفت: “برای بیمارانی که از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند ، همچنین شاهد افزایش تعداد درمان ها مانند لوله گذاری از 22٪ به 14٪ و از همه مهمتر مرگ و میر بوده ایم.” از 28٪ به 12٪ کاهش یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا