اقتصادی

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خوزستان

پرتال پارسی/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امسال 3 هزار میلیارد تومان در قالب پروژه در قانون بودجه بند 2 بند ب تبصره 16 به استان در قالب پروژه اختصاص یافت و بر اساس آن تخصیص دادیم. برنامه ریزی و تصمیم گیری تسهیلات بین نهادهای مختلف و پیش بینی می شود با اعطای این وام ها حدود 22900 شغل جدید در استان ایجاد شود.

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان روز سه شنبه به ریاست دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش پرتال پارسی، با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان در پایان گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، طرح های بند 16 بند 2 بند ب بود. قانون بودجه امسال بر این اساس 3 هزار میلیارد تومان به استان خوزستان اختصاص یافت.

وی افزود: از این رقم 40 درصد به بخش خدمات، 30 درصد به بخش کشاورزی و 30 درصد به بخش صنعتی برای طرح‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری که نیاز به نقدینگی دارند، اختصاص دارد که این تسهیلات عمدتاً برای مشاغل خانگی و پروژه‌های خرد است. و محرومیت زدایی استفاده می شود.

خلیلیان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و تصمیماتی که گرفته ایم این تسهیلات را بین نهادهای مختلف توزیع کرده ایم و پیش بینی می شود با توزیع این وام ها تقریباً برای 22 هزار و 900 شغل جدید در استان ایجاد شود.

استاندار خوزستان گفت: یکی از اقدامات خوبی که انجام می دهیم پروژه تکنوپارک سلامت است که در حال ساخت است که مقرر شد روند اجرای آن تسریع شود و انشاالله به زودی این پروژه را به بهره برداری خواهیم رساند. ممکن است.” تا حد ممکن.

خلیلیان تصریح کرد: تصمیم داریم 10 درصد از وام ها را به طرح های آموزش محور اختصاص دهیم تا شاهد رشد بیشتر این بخش در استان باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا