عمومیکسب و کار ویژه

آیا جی شاک های های کپی ضد اب هستند

ساعت مچی جی شاک به دلیل دو ویژگی ضد آب بودن و ضد ضربه بودن در جهان به شهرت رسیده است. این دو ویژگی، ساعت جی شاک را از سایر ساعت‌های موجود در جهان متمایز می‌نماید. همچنین این ساعت دارای تنوع بالایی بوده و در رنج‌های قیمتی مختلفی عرضه می‌شود تا امکان خرید جی شاک های کپی  برای تمامی اقشار جامعه وجود داشته باشد. جی شاک مناسب افرادی است که در محیط‌های نظامی، ورزشی و دریایی فعالیت می‌کنند. این افراد با در دست داشتن ساعت جی شاک می‌توانند ضمن بهره بردن از امکانات آن هیچ نگرانی بابت خراب شدن این ساعت نداشته باشند.

آیا تمامی مدل های ساعت جی شاک ضد آب هستند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله! خوشبختانه ارزان‌ترین مدل‌های این ساعت نیز در برابر آب مقاوم بوده و برای غواصی مناسب می‌باشند. تفاوتی نمی‌کند که شما به عنوان تفریح به غواصی مشغول هستید و یا به عنوان یک مربی غواصی فعالیت می‌کنید؛ در هر صورت جی شاک به اندازه کافی توان تحمل فشار آب را دارد و می‌تواند همراه مطلوبی برای شما باشه. ساعت جی شاک در کنار ضد آب بودن، مانند صخره مقاوم است! یکی دیگر از ویژگی‌های جی شاک که باعث افزایش محبوبیت این ساعت شده است، ویژگی تخریب‌ناپذیری آن است. جی شاک شاید تنها ساعتی باشد که تا صد متر در برابر فشار آب مقاوم است و حتی قابلیت تحمل افتادن از ساختمان ده متری را نیز دارد.

همچنین آزمایش‌هایی که بر روی این ساعت برای تست مقاومت آن انجام شده است، به خوبی مقاومت بالای آن را در برابر عوامل خارجی نشان می‌دهد. بهره گیری ساعت جی شاک از فناوری های حرفه ای وقتی صحبت از می‌شود، خیلی از افراد به یاد ضد آب و ضد ضربه بودن این ساعت خواهند افتاد. اما ویژگی دیگر که ساعت جی شاک را متمایز از سایر ساعت‌های موجود در بازار کرده، فناوری‌های پیشرفته آن است. شما با خرید این ساعت می‌توانید ضمن استفاده از امکانات گسترده، از طول عمر و مقاومت بالای این ساعت نیز بهره‌مند گردید.

ساعت جی شاک؛ همراهی مناسب در شرایط سخت! افرادی که در محیط‌های پُر از گرد و غبار مشغول به کار هستند و یا ورزشکارانی که در زمین‌های خاکی فعالیت می‌کنند، به ساعتی مقاوم در برابر گرد و غبار نیاز دارند؛ در غیر این صورت کثیفی وارد صفحه ساعت شده و می‌تواند مشکل ساز شود. سازندگان جی شاک با استفاده از بدنه لاستیکی امکان مقاومت این ساعت را در برابر شن، گرد و غبار و ذرات آب ایجاد کرده‌اند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا ساعت جی شاک را در هر محیطی به همراه داشته باشید.

ساعت جیشاک دارای تنوع های مدل بسیاری در رنج های قیمتی مختلف است که فرایند تصمیم گیری برای همه خریداران را سخت میکند. مجموعه ساعت جیشاک کاسیو، گسترده، پیچیده، بسیار زیاد و دائما در حال تغییر است. کاسیو برای افرادی که نیاز به ساعت های غیرقابل تخریب، پرسنل نظامی، ورزشکارانی که برای ورزش خود نیازمند ساعت مچی هستند و یا حتی افرادی که به طور روزمره از ساعت مچی استفاده میکنند، ساعت تولید میکند.در ابتدا قصد داشتیم تعدادی از افراد مشهور را برای شما فهرست کنیم، وقتی کسی میتواند به راحتی رولکس و یا امگا را روی مچ دست خود تکان دهد، ساعتی انتخاب میکند که همه کاره انتخاب میکند که اکثر افراد دنیا میتوانند بخرند. در اینجا میخواهیم به دلایلی اشاره کنیم که چرا باید حداقل یک جی شاک در کمد خود داشته باشید.

مطمئنا ساعت های سوئیسی به ظرافتشان شهرت دارند، اما اگر به دنبال ساعت تخریب ناپذیر هستید، جیشاک ساعتی برای شماست و شاید تنها ساعتی در جهان باشد که به شما گارانتی Triple-10 میدهد؛ یعنی ده میله یا صد متر مقاومت در برابر فشار آب، عمر باتری ۱۰ ساله و قابلیت تحمل افتادن از ساختمان ده متری. اگر میخواهید بدانید تا به حال چه آزمایش هایی بر روی ساعت جی شاک برای تست مقاومت آن انجام شده است و چه نتیجه ای داشته است، ویدئوی زیر را از دست ندهید.

علاوه بر ضد ضربه (شوک) بودن، همه مدل‌های ساعت جی شاک تا عمق ۲۰۰ متر ضد آب هستند!بله! حتی ارزان ترین مدل های جی شاک هم از مقاومت در برابر آب مانند ساعت‌های غواصی حرفه ای برخوردار هستند. ناگفته نماند که توان تحمل فشار آب جی شاک بیش از اندازه کافی است، زیرا شما به عنوان یک غواص تفریحی عمیق تر از ۷۰ متر نخواهید رفت. بسیاری از مربیان غواصی از ساعت جی شاک ارزان قیمت به عنوان پشتیبان غواصی خود استفاده می کنند و از امکانات آن استفاده می‌کنند. وقتی صحبت از ساعت مچی می‌شود، معمولاً به هر مقداری که پول می‌دهید عملکرد دریافت می کنید! (هر چقد پول بدی آش میخوری!).

اگر زمان برای شما سرمایه است، پس قطعا بیشتر از آن چیزی که پرداخت کرده اید دریافت میکنید. مجموعه G این ساعت ها با ویژگی های هیجان انگیزی مانند ارتفاع سنج داخلی، قطب نما، بلوتوث و تایمر جهانی با دقت ۱ تا ۲ ثانیه در ماه ارائه میشود و ماندگاری آن ها به حدی است که جیشاک برای چندین نسل دوام میاورد. این نوع ساعت مردانه جی شاک اصل ۱۲ سال پیش متولد شده است و از آن زمان تاکنون یکی از محبوب‌ترین مدل‌های G-Shock به شمار می‌رود. از لحاظ تاریخی، این ساعت دومین محصول پرفروش جهانی از این دسته‌ ساعت‌های بادوام است، بنابراین جای تعجب نیست که هنوز از مد نرفته است.

این کالا در ابعاد متنوعی از جمله سایزهای ۵۵، ۵۱.۲ و ۱۶.۹ میلی‌متری در بازار وجود دارد اما تنها فاکتور اندازه‌ی آن نیست که این ساعت مچی را در بین بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌های این بازار قرار داده است، بلکه قیمت مناسب، طراحی پویا و نمایشگر متقارن و زیبای آن هم نقش موثری در این موضوع داشته است. جالب است بدانید که این ساعت توسط خود ریوسکه موریایی «Ryusuke Moriai»، طراح ارشد جی شاک، طراحی شده است و علاوه بر ظاهر، وجود کرونومتر، شمارش معکوس، زنگ هشدار و تقویم خودکار، سرعت سنج و مقاومت در برابر میدان‌ مغناطیسی از دیگر مشخصه‌های قابل توجه آن به شمار می‌رود.

جمع بندی

جی شاک برای تمامی سلیقه‌ها وجود دارد و از پلیس‌ها گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند با خیالی راحت از این ساعت استفاده کرده و از امکانات آن بهره‌مند گردند. کیفیت ساخت بدنه و اجزای این ساعت به‌قدری ایده‌آل است که به آب اجازه نفوذ نمی‌دهد. پس برای روزهای بارانی تا تفریحات آبی، ساعت جی شاک یاور همیشگی شما خواهد بود! با این حال این نوع ساعت جی شارک روشنایی چندانی ندارد و نور پس زمینه‌ی آن فقط برای نمایشگر دستگاه است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا