سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

آشنایی با قرص ویتا هی نوتراکس

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس با داشتن ویتامین ها و یک سری از مواد معدنی، نقش بسیار موثری در سلامت عمومی بدن آقایان دارد. با توجه به اینکه نیاز آقایان و خانم ها به ویتامین ها و یک سری از مواد معدنی متفاوت است، لازم است که افراد از مولتی ویتامین های مناسب برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی استفاده کنند. مکمل های تغذیه ای خاصی وجود دارند که به صورت اختصاصی برای آقایان به تولید رسیده اند.

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس یکی از انواع این مولتی ویتامین ها است که با داشتن ویتامین ها، مواد معدنی و یک سری مواد مغذی دیگر، نقش بسیار موثری در بهبود فعالیت های جسمی آقایان دارد. قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین ها و مواد ضروری برای بدن آقایان می باشد که از بروز بیماری های مختلف پیشگیری می کند. این قرص برای حفظ سلامت عمومی آقایان بسیار مناسب است و می تواند باعث افزایش انرژی آقایان گردد.

Getting to know Vita Hi Nutrax tablets

با قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس بیشتر آشنا شویم

با توجه به تغذیه نامناسبی که در میان عادات روزانه ما ایرانیان وجود دارد، بسیاری از ما قادر به تامین ویتامین ها و مواد معدنی از طریق مواد غذایی نیستیم. هم آقایان و هم بانوان نیاز به مصرف یک سری از مواد مغذی دارند. ولی چون این مواد مغذی توسط غذاها تامین نمی شوند، می توان از مکمل های تغذیه ای مناسب برای تامین این مواد مغذی استفاده کرد. مولتی ویتامین ها یا به صورت عمومی به تولید می رسند، یا به صورت اختصاصی! در واقع، برخی از مولتی ویتامین ها برای خانم ها مناسب هستند. برخی از آن ها مناسب آقایان می باشند و بعضی از این محصولات به صورت عمومی به تولید می رسند که هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل مصرف می باشند.

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس یکی از انواع مکمل های تغذیه ای است که برای آقایان به تولید رسیده است. تفاوت این قرص مولتی ویتامین با مولتی ویتامین های عمومی، اختصاصی بودن ترکیبات به کار رفته در این قرص می باشند. در واقع، در این قرص ترکیباتی وجود دارند که بیشتر برای آقایان مناسب می باشند. البته دوز ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته در این مولتی ویتامین مناسب آقایان می باشد.

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس حاوی انواع ویتامین های ضروری از جمله ویتامین های گروه ب، ویتامین آ، ویتامین دی و … می باشد. این ویتامین ها نقش بسیار موثری در سلامت عمومی بدن دارند و می توانند باعث بهبود عملکرد جسمی بدن آقایان شوند. به طور مثال ویتامین های گروه ب، می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شوند. زیرا در تولید گلبول های سفید نقش بسیار موثری دارند.

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس دارای برخی از مواد معدنی ضروری برای بدن نیز می باشند. از جمله این مواد معدنی می توان به مس، منگنز، آهن، روی و … اشاره کرد. این مواد معدنی خواص زیادی برای بدن دارند و می توانند باعث بهبود عملکرد جسمی گردند. مصرف هر یک از مواد معدنی ذکر شده در بدن، باعث کاهش عوارض جانبی برخی از بیماری ها می شود. قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس حاوی عصاره جینسینگ می باشد. این گیاه به عنوان یک تقویت کننده قوای جسمی و جنسی شناخته می شود. البته مصرف این گیاه برای بانوان نیز مفید است. ولی بیشتر مکمل های تغذیه ای مختص آقایان، حاوی عصاره جینسینگ می باشند. عصاره جینسینگ به آقایان برای انجام امور روزمره انرژی بیشتری می دهد. به همین خاطر، می تواند برای بهبود انرژی و فعالیت های روزانه آقایان بسیار موثر باشد.

آرژنین به عنوان یک اسید آمینه ضروری در بدن شناخته شده که در قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس به کار رفته است. این اسید آمینه در افزایش گردش خون و جریان خون موثر بوده و می تواند باعث بهبود قوای جنسی شود. ال کارنیتین نیز از جمله اسیدهای آمینه دیگری است که در این قرص به کار رفته است. این اسید آمینه در کاهش قند خون و کنترل کردن قند خون نقش بسیار موثری داشته و باعث بهبود عملکرد ورزشی می شود. این اسید آمینه یک چربی سوز مناسب بوده که در کاهش وزن نیز موثر است. قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس تحت لیسانس کشور انگلستان به تولید رسیده است. هر یک از بسته بندی های این محصول حاوی 30 عدد قرص  مولتی ویتامین می باشند که برای افراد بالای 18 سال قابل مصرف هستند.

ویژگی های قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس یکی از بهترین مولتی ویتامین های موجود در بازار است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب، برای حفظ سلامت عمومی بدن قابل استفاده است. این قرص مولتی ویتامین، کیفیت بالایی دارد و می تواند برای تامین انرژی آقایان نیز بسیار مفید باشد. با توجه به ترکیبات بسیار زیادی که در قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس وجود دارند، این قرص دارای ویژگی های بسیار زیادی است. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

  1. موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن
  2. کمک به افزایش انرژی بدن
  3. موثر در افزایش قدرت جنسی آقایان
  4. موثر در افزایش چربی سوزی و کاهش وزن به دلیل داشتن ال کارنیتین
  5. کنترل کننده قند خون و فشار خون
  6. پیشگیری از بیماری های مختلف به ویژه بیماری های ویروسی و عفونی
  7. موثر در پیشگیری از سرطان پروستات در آقایان
  8. بدون شکر، مخمر، گلوتن و ترکیبات مضر برای بدن

نکاتی درباره استفاده از قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس

قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس می تواند با رعایت یک سری از نکات زیر برای حفظ سلامت عمومی بدن آقایان مصرف شود. حتما قبل از مصرف این مولتی ویتامین اختصاصی آقایان، به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • تداخلات دارویی: از سوی شرکت سازنده این محصول، تداخل دارویی خاصی در نظر گرفته نشده است. ولی بهتر است که قبل از مصرف قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس، همزمان با داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید.
  • بازه سنی مصرف: قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس برای بازه سنی بالای 18 سال به تولید رسیده است و فقط برای آقایان قابل مصرف است.
  • منع مصرف: آقایانی که به هر یک از ترکیبات به کار رفته در قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس حساسیت دارند، از مصرف این محصول خودداری کنند.

در صورت وجود هر گونه سابقه بیماری های زمینه ای، برای مصرف این قرص مولتی ویتامین با پزشک مشورت نمایید.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مادران باردار و شیرده مجاز به مصرف قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس نمی باشند.
  • عوارض جانبی دارو: تاکنون عارضه جانبی جدی و حادی در اثر مصرف قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس گزارش نشده است. در مواردی احتمال بروز واکنش های آلرژیک و یا واکنش های گوارشی در اثر مصرف این محصول وجود دارد که با قطع مصرف این محصول، این عوارض از بین می روند.

شیوه مصرف

  • آقایان می توانند روزانه 1 عدد از قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس را به صورت روزانه مصرف نمایند.
  • مصرف بیش از 1 عدد از این قرص مولتی ویتامین در روز، توصیه نمی شود. مگر اینکه پزشک تجویز خاصی داشته باشد.

ترکیبات

در جدول زیر ترکیبات به کار رفته در قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس را مشاهده می کنید.

نام ترکیب مقدار در 1 قرص
Vitamin A 2500 آی یو (IU)
Vitamin D 200 آی یو (IU)
Vitamin E 20 میلی گرم
Vitamin C (Ascorbic Acid) 60 میلی گرم
Vitamin B1 (Thiamine) 12 میلی گرم
Vitamin B2 (Riboflavin) 5 میلی گرم
پیریدوکسین 9 میلی گرم
Folic Acid 500 میکروگرم
ویتامین B12 9 میکروگرم
Biotin 0.05 میلی گرم
Pantothenic Acid 10 میلی گرم
Iron 6 میلی گرم
Magnesium 50 میلی گرم
روی (زینک) 15 میلی گرم
Iodine 150 میکروگرم
Manganese 3 میلی گرم
مس 1 میلی گرم
Chromium 50 میکروگرم
Selenium 150 میکروگرم
Silicon 10 میلی گرم
آرژینین 20 میلی گرم
Methionine 20 میلی گرم
Beta-Carotene 2 میلی گرم
پابا  (PABA) 20 میلی گرم
Siberian Ginseng Extract 20 میلی گرم
Bioflavonoids 10 میلی گرم
Co-enzyme Q10 2 میلی گرم

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک مولتی ویتامین اختصاصی برای آقایان می گردید به داروخانه آنلاین شبانه روزی تهران سر بزتید، قرص مولتی آقایان ویتاهی نوتراکس بهترین گزینه برای شما می باشد. این قرص مولتی ویتامین حاوی ترکیبات اختصاصی مختلفی است که برای بدن مفید می باشند.

قرص وایتا هی کانسپشن نوتراکس موجب تقویت قوای جنسی و افزایش باروری و قدرت تولید مثل در آقایان می شود. این مکمل حاوی ترکیبی از مواد مغذی و ویتامین ها و مواد معدنی می‌باشد که به منظور کمک به تقویت قدرت باروری در مردانی که قصد بچه دار شدن دارند و یا دچار اختلالات باروری هستند تهیه و تولید شده است. همچنین قرص وایتا هی کانسپشن نوتراکس یک مکمل ویژه است که به منظور تأمین مجموعه ای کامل از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بیواکتیو جهت حفظ سلامت بدن طراحی و تولید شده است. قرص ویتا هی کانسپشن نوتراکس می تواند به افزایش تعداد و تحرک اسپرم ها کمک کند و از این طریق باعث کمک به تقویت قدرت باروری مردان شود. بعلاوه به دلیل وجود ویتامین های گروه ب و عصاره جینسینگ در ترکیبات این مکمل، سبب افزایش انرژی روزانه می شود.

دکمه بازگشت به بالا