اقتصادی

آزادراه اصفهان-شیراز ۱۵۰۰ میلیارد دیگر اعتبار می‌خواهد

مدیرکل شرکت توسعه زیربنایی و زیربنایی حمل و نقل کشور گفت: برای تکمیل بزرگراه اصفهان – شیراز حدود 1500 میلیارد تومان وام نیاز است که با اعطای این وام، این بزرگراه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. امسال. .

خیرالله خادمی در گفت وگو با پرتال پارسی، درباره بزرگراه اصفهان – شیراز توضیح داد: برای ساخت بزرگراه اصفهان – شیراز به طول 225 کیلومتر حدود 5000 میلیارد تومان هزینه شد که هزینه روزانه آن بیش از 20 هزار میلیارد تومان است و این طبق برآورد ما حداقل هزینه پروژه امروز 25 هزار میلیارد تن است.

وی پیشرفت فیزیکی بزرگراه اصفهان – شیراز را حدود 94 درصد عنوان کرد و افزود: برای تکمیل کار اولیه این پروژه و راه اندازی آن به حدود 1500 میلیارد تومان اعتبار و برای تکمیل آن به 2900 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. ساخت و سازها و کلیه امکانات موجود در جاده، اقدامات روشنایی حدود یک میلیارد تن اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت‌های زیربنایی و حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه 50 درصد وام توسط دولت و 50 درصد توسط سرمایه‌گذار داده می‌شود، گفت: برنامه ما این است که این بزرگراه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم. آن را زیر ترافیک قرار دهید.” البته برای اعطای وام 1500 میلیارد تنی سرمایه گذار که صندوق تعاون وزارت دفاع است باید سرمایه گذاری کند و در صورت اعطای وام فرصت استفاده وجود دارد و برنامه ریزی برای اجرای آن اجرا شده است. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا