سال گذشته کمک قمی‌ها به کمیته امداد ۳۲۴ میلیارد تومان بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عباس جوشقانیان شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آمار کمک‌های مردمی به کمیته امداد در طول سال گذشته، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ در مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴۵ درصد رشد داشته است، مطرح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز معادل ۲۲۳ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک شده بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با چ تفکیک کمک‌های سال گذشته، عنوان کرد: از مجموع ۳۲۴ میلیارد تومان، ۴۰ میلیارد صدقه، ۹۵ میلیارد طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، ۴۱ میلیارد تومان زکات، حدود ۲ میلیارد تومان قرض الحسنه و ۱۴۵ میلیارد تومان کمک‌های جشن نیکوکاری، عاطفه‌ها و پویش‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در قم ۴۰ هزار حامی برای ایتام و محسنین داشتیم، خاطرنشان کرد: در استان قم بیش از ۴ هزار فرزند محسنین داریم که حامیان این افراد به صورت مستقیم به حسابشان واریزی خواهند داشت.

جوشقانیان با اشاره به اینکه در حماسه یتیم نوازی ۲۱ رمضان سال گذشته هزار و ۵۰۰ حامی جذب شدند، تصریح کرد: از صبح امروز نیز حدود ۸۰۰ حامی جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجموع کمک‌های مردمی در سال گذشته خوب بوده است ولی امسال رشد چشم‌گیری داشته‌ایم، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون هزار نفر و از صبح امروز ۸۰۰ نفر حامی ایتام و فرزند محسنین جذب شده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا