بهترین یخچال‌های صنعتی موجود در بازار

قطعاً زمانی که شما قرار است، برای خرید انواع یخچال مغازه اقدام کنید، اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید، قیمت یخچال مغازه می باشد، تا شما بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید یخچال مغازه در نظر گرفته اید، مدل مناسب و با کیفیت را با توجه به بودجه ای که دارید، خریداری کنید.  یخچال ایستاده مغازه در ابعاد و اندازه های مختلف (تک درب تا شش درب) طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به محصولاتی که قرار است، در داخل یخچال ویترینی سوپرمارکت قرار دهید، مدل مناسب را انتخاب کنید. یخچال سوپری به صورت استیل و یا گالوانیزه طراحی و تولید می شوند. محصولاتی که می توانید در داخل یخچال مغازه سوپرمارکت قرار دهید، می تواند شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی، فرآورده های لبنیاتی، فرآورده های پروتئینی و… باشد.

صنعت |یخچال

یخچال برای مغازه با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شود، و شما می توانید در تمام مناطق با هر نوع شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. یخچال مغازه ای با بدنه استیل مقاومت بیشتری نسبت به یخچال ها با بدنه گالوانیزه دارند، به همین علت یخچال های ایستاده استیل محبوب تر هستند، از مزایای خوب یخچال ها با بدنه گالوانیزه رنگ بندی مختلف آن ها می باشد، یخچال فروشگاهی سوپرمارکت با بدنه گالوانیزه را می توانید در رنگ بندی دلخواه خود سفارش دهید، دیگر تفاوت یخچال استیل با گالوانیزه در قیمت آن ها می باشد. قیمت یخچال های ایستاده گالوانیزه نسبت به یخچال های استیل کمتر می باشد.
یخچال شیشه ای برای مغازه به دلیل داشتن اجزایی مانند ترموسات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای کاملا با نوع خانگی متفاوت هستند، و به منظور نگهداری طولانی مدت و حفظ سلامت مواد غذایی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هتل ها و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال مغازه از نظر ابعاد و تعداد درب باهم متفاوت هستند، به طوری که در ابعاد 60 سانت تا 200 سانت و تعداد درب از تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند، و به دلیل طرح استیکر جذابی که دارند بسیار پرطرفدار نیز هستند.

عایق بندی یخچال ویترینی مغازه از نوع تزریق فوم می باشد، و شیشه های تعبیه شده از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد، که از هدر رفتن انرژی و برودت یخچال ایستاده درب شیشه ای جلوگیری می کند. این یخچال های ایستاده ویترینی در رده انرژی A هستند، که مصرف برق کمی دارند، از این رو به آن یخچال صنعتی کم مصرف نیز گفته می شود. موتور تعبیه شده در این یخچال ها از برند دانفوس بوده، که بسیار قوی و کم مصرف می باشد. طبقات تعبیه شده در یخچال ایستاده صنعتی بسیار مستحکم بوده، که بر اساس سایز یخچال متغیر می باشد.

قیمت بهترین یخچال فروشگاهی مناسب فروشگاه شما

اگر بودجه کافی دارید بهتر است از خرید یخچال فروشگاهی دست دوم خوداری کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش برند مدنظرتان از طریق نمایندگی ها استفاده نمایید. در ابتدای مقاله سعی می شود مهمترین نکات در خصوص یخچال فروشگاهی بیان شود نکاتی که می تواند راهنمای خرید شما در خرید یخچال فروشگاهی باشد.

نکته: یخچال های فروشگاهی معمولا ساعات بیشتری نسبت به یخچال های خانگی کار می کنند، بنابرین خرابی آنها هم بیشتر است، لذا توصیه میشود از شرکت های معتبر داخلی یخچال صفر بخرید و از گارانتی آن اطمینان حاصل کنید. اکثر یخچال ها در ایران نیمه صنعتی هستند و به صورت ابداعی و دستی تولید و مونتاژ می شوند به همین دلیل اطمینان از کیفیت و کارایی همچنین دسترسی به قطعات آن ها از اولویت بالایی برخوردار است.

بهترین قیمت یخچال فروشگاهی

شاید برخی این سوال را بپرسند که: بهترین قیمت یخچال فروشگاهی متعلق به کدام برند است؟ نمی توان پاسخ قطعی به سوال فوق داد چراکه یک سوال کلی است. به طور کلی:

قیمت یخچال هیمالیا
قیمت یخچال فریزر سامسونگ
حدود قیمت یخچال دوو
قیمت یخچال فریزر الکترواستیل
قیمت یخچال فریزر امرسان بدون برفک
رنج قیمت یخچال فریزر ال جی
قیمت یخچال فریزر اسنوا

همه موارد فوق بر اساس محصول شان قابل ارزیابی هستند. چراکه باید دید نیاز شما چیست؟ ابتدا باید بدانید که مدل یخچال فروشگاهی که قصد خرید آن را دارید باید چگونه باشد؟ و چه انتظاری از آن دارید؟ و در واقع می خواهید چه کاربردی برایتان داشته باشد؟ بعد از آن که نیازتان را کامل مشخص کردید باید بدانید که در چه رنج قیمتی می خواهید هزینه کنید؟ مثلا حداقل مبلغ و حداکثر پولی که می توانید خرج کنید را دقیقا مشخص نمایید. اکنون با رعایت این دو نکته و دانستن آن می توانید به بررسی یخچال های مختلف منایسب فروشگاه خودتان بپردازید و خیلی راحت خواهید دید که به یک گزینه ایده آل در انتخاب تان خواهید رسید.

هنگام خرید یخچال فروشگاهی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

خرید یخچال و فریزر فروشگاهی جدید از اینترنت تصمیم بزرگی است. یخچال و فریزر فروشگاهی و خانگی نه تنها یک کالای اصلی در میان مجموعه لوازم آشپزخانه یا فروشگاه شما است، بلکه مکانی برای نگهداری وعده های غذایی مهمی در خانه و فروشگاه است. برای تازه نگهداشتن بسیاری از محصولات فروشگاهی خود به آن تکیه می کنید.

حتی هنگامی که صحبت از مصرف برق و انرژی می شود روی فیش و صورتحساب تان موثر است. علاوه بر این مشتری در لحظه ورود به یک فروشگاه یا شروع خرید به عنوان یک نقطه تصمیم گیری برای خرید می تواند عمل کند و در واقع بخش مهمی از نما و دکوراسیون فروشگاه را شکل دهد. از اندازه آنها و پیکربندی ها تا ویژگی ها و موارد دیگر همه می تواند موثر باشد. نکات ادامه مطلب را دنبال کنید تا بتوانید مبلغی را در خرید صرفه جویی و پس انداز کنید.

به دنبال ENERGY STAR (همان برچسب انرژی) باشید
برچسب انرژی یا ENERGY STAR گزینه ساده برای صرفه جویی در انرژی ، صرفه جویی در هزینه و کمک به محافظت در برابر آب و هوا است. بعد از بخاری ها و کولرها یخچال و فریزر احتمالاً بزرگترین مصرف کننده انرژی در هر خانه یا فروشگاهی است. به لطف پیشرفت های اخیر در عایقبندی و کمپرسورها، یخچال و فریزرهای فروشگاهی امروزی از انرژی بسیار کمتری نسبت به مدلهای قدیمی استفاده می کنند.

یخچال فروشگاهی و فریزر مناسب خودتان را خریداری کنید

به طور کلی هرچه یخچال بزرگتر باشد ، مصرف انرژی نیز بیشتر خواهد بود. هنگامی که یخچال قدیمی را با یخچال جدید جایگزین می کنید ، یخچال قدیمی را برای ذخیره سازی بیش از حد سرد نگه ندارید. اگر نیازهای یخچال شما توسط یک نوع یخچال و فریزر کاملاً برآورده نمی شود می توانید نوع دومی را انتخاب و خریداری نمایید. اما اطمینان حاصل کنید که یخچال یا فریزر دوم یک مدل کم مصرف است که بزرگتر از آنچه شما نیاز دارید نباشد تا در مصرف انرژی تان صرفه جویی کنید. صنایع ایران استیل به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت یخچال ، همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ویژگی هایی را که برای شما مهمتر است در نظر بگیرید
به کدام ویژگی در یخچال فروشگاهی نیاز دارید؟ مثلا یخچال را برای نگهدای محصولات آشامیدنی و نوشیدنی می خواهید یا برای نگهداری مواد لبنیاتی و پروتئینی و یا شاید یخچال را برای نگهداری گوشت مرغ یا گوشت قرمز بخواهید. همه موارد فوق می تواند به نوعی با هم متفادت باشد. نکته دیگر اینکه یخچال ها یا فریزرهایی با درب هایی در بالا نیاز دارید یا درب های عمودی که به صورت افقی باز و بسته می شوند؟

دکمه بازگشت به بالا