اجرای 381 برنامه ارشاد گلستان در دهه فجر/ آغاز اکران 16 فیلم فجر از 15 بهمن در گلستان

پرتال پارسی/ گلستان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اعلام اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۲ برنامه در استان اجرا می شود گفت: این برنامه ها در قالب های فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه ای و ورزشی برگزار می شود. برنامه ها. .

محمد ریت در گفت وگو با پرتال پارسی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب کبیر اسلامی فرصت های بسیار خوبی برای ظهور استعدادها، توانایی ها و استعدادها در ایران ایجاد کرده است و اسلام اهداف بزرگی در این زمینه دارد. ذهن.” این فرهنگ و تفکر است، پس مسئولیت هنرمندان به ویژه اندیشمندان در ترویج نیکی و مهربانی بیشتر است.

وی فرهنگ ایران اسلامی را بسیار غنی توصیف کرد و افزود: این فرهنگ غنی باید به عنوان یک پرچم، نوعی فرهنگ و هنر مطرح شود و به عنوان یک استعداد و توانایی که باید در فرهنگ عامه ما شکوفا شود، مهم است. .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه گلستان گفت: خود را خدمتگزار این فرهیختگان می دانیم و از همه هنرمندان، اندیشمندان، اندیشمندان و هنرمندان دعوت می کنیم تا در اداره کل فرهنگ و عبادت اسلامی مشارکت بهتر و موثرتری داشته باشند. و خدمت به آنان در اولویت است و بیش از هر زمان دیگری در جهت ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی تلاش می کنیم.

وی از برگزاری 3 برنامه در نوبت صبح در استان گلستان خبر داد که برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی، رسانه ای و ورزشی کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر و کانون پرورش فکری و پرورشی اداره تبلیغات اسلامی گلستان گلستان برگزار می شود. این مرکز میزبان صدا و سیما، حوزه هنری و اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود.

جشنواره ملی فیلم فجر، جشنواره هنرهای زیبا و موسیقی، جشنواره شعر فجر استان، جشنواره داستان نویسی، جشنواره موسیقی استانی، کودکان و کودکان انقلاب، هفته فیلم و عکس جشنواره کتاب و فرهنگی و نمایش فیلم های هنرمندان استانی. وی با گرامیداشت اختتامیه راز سردار سلیمانی به عنوان یکی از برنامه های گرامیداشت دهه تولید و کتاب جدید، گفت: .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه گلستان گفت: همچنین سخنرانی با موضوع سبک زندگی اسلامی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گلستان، جنگ های شاد و شاد مختلف، نمایشگاه مد و لباس، اهدای کتاب، غافلگیری. اقامه نماز، همایش ویژه بانوان، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه های متنوع با حضور جوانان و برنامه های ورزشی از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر گلستان است.

وی از نمایش 16 فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در گلستان خبر داد و گفت: 16 فیلم از چهلمین جشنواره فیلم فجر جمعه و 15 بهمن ماه در سالن های 1 و 2 پردیس سینمایی کاپری و سالن شماره یک اکران می شود. سینمای عصر جدید گرگان در راه است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا