معرفی 5 تا از بهترین نرم افزار مدیریت هوشمند ساختمان

12 نمونه برتر نرم‌ افزار مدیریت ساختمان

امروزه گسترش آپارتمان نشینی مشکلات زیادی را به همراه داشته است. با پیشرفت تکنولوژی نرم‌افزارهای مدیریت ساختمان برای جلوگیری از اختلاف و سهولت انجام امور ساختمان‌ها طراحی شده است. در این مقاله 12 نمونه برتر نرم افزار مدیریت ساختمان و آپارتمان به همراه مهم‌ ترین پروتکل ‌های شبکه در ساختمان آورده شده است که می‌توانید برای مدیریت آپارتمان خود از آن استفاده کنید.

ساختمان |نرم افزار

1.نرم افزار مدیریت ساختمان همساده ها

همساده ها یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ساختمان و پرداخت شارژ آنلاین است. ساختمان خود را از هر جایی که هستید به راحتی مدیریت کنید . طراحی و ساخت نرم افزار مدیریت ساختمان همساده ها به گونه ای است که راحتی و کاربردی بودن برنامه را تضمین می کند .

بخشی از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان همساده ها

  • ثبت واحدها و گزارش عملکرد هر واحد به تفکیک مالک و مستاجر
  • ثبت خودکار شارژ ماهانه برای ساکنین
  • امکان ثبت دستی بدهکاری برای هر واحد
  • امکان ثبت تاریخ شروع و پایان اجاره هر واحد
  • لیست هزینه ها و ثبت هزینه های ساختمان
  • پرداخت آنلاین شارژ توسط کاربران
  • پنل پیامکی و ارتباط پیامکی و درون برنامه ای با ساکنین و مالکین
  • امکان پیوست فایل فاکتورها و هزینه ها به سند مربوطه
  • امکان تعریف چندین مدیر با سطوح دسترسی مختلف
  • تحت وب

2. سامانه آنلاین مدیریت ساختمان شارژ بوک

نرم‌ افزار مدیریت ساختمان شارژ بوک، یکی از بهترین نرم‌افزارهای محاسبه شارژ ساختمان است که در قالب دو نسخه اندروید و IOS عرضه شده است. این اپلیکیشن علاوه ‌بر داشتن امکاناتی نظیر روش محاسبه شارژ ساختمان، تخصیص شارژ ساختمان برای هر واحد، بخش‌هایی به‌عنوان قوانین آپارتمان‌‌نشینی، فرم خام شارژ ساختمان، اکسل شارژ ساختمان نیز دارد که این فایل‌ها با دانلود رایگان نرم‌افزار شارژ آپارتمان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بخشی از امکانات سامانه آنلاین مدیریت ساختمان شارژ بوک

  • محاسبه شارژ ساختمان
  • به اشتراک‌گذاری سهم واحدها
  • درج اطلاعات پرداخت شارژ ساختمان
  • به اشتراک گذاری اطلاعاتی نظیر قوانین مدیریت ساختمان
  • قابلیت ایجاد بلوک‌بندی
  • محاسبه شارژ
  • اطلاع رسانی از طریق پیامک

3. نرم‌افزار شارژ ساختمان برج

نرم‌افزار شارژ ساختمان برج برای مدیریت و حسابداری شارژ آپارتمان‌های مسکونی، شارژ مجتمع‌های تجاری و شارژ ساختمان اداری عرضه شده است. این نرم‌افزار به هیئت مدیره ساختمان در ادارۀ هر چه بهتر هزینه‌های ساختمان کمک کرده و موجب شفافیت هزینه پرداختی، درآمدها و شارژ ماهیانه توسط مالکان و مستاجرین ساختمان‌ها می‌شود.

بخشی از امکانات نرم‌افزار شارژ ساختمان برج

  • قابلیت تعریف بلوک و نوع واحد از قبیل اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی، با سبک شارژ مختلف
  • قابلیت ثبت اطلاعات مالکان و مستاجران و تاریخ خرید یا اجاره و پایان قرارداد و آلارم پایان قرارداد
  • قابلیت تعریف سرفصل هزینه‌ها و درآمدهای ساختمان، مانند هزینه برق، آب، گاز، پرسنل، سرایدار، آسانسور و …
  • قابلیت محدود کردن دسترسی افراد به نرم‌افزار با تعریف کاربر و رمز عبور
  • قابلیت تعریف نام و لوگوی ساختمان برای نرم‌افزار و فرم‌های چاپ و اخطاریه و تشکر و..

4. وب اسکان

این نرم‌افزار به صورت کاربردی و توسط تیمی از کارشناسان حوزه‌های مالی، فناوری، حقوقی طراحی شده است و در این مسیر تلاش شده تا عمدۀ دغدغه‌های مدیران ساختمان‌ها را رفع نماید. نرم‌افزار وب اسکان دارای یک پلن برنزی است که استفاده از آن برای همیشه رایگان است.

بخشی از امکانات نرم‌افزار وب اسکان

  • تقسیم هزینه و شارژ
  • پرداخت آنلاین
  • گزارشات و بیلان
  • اپلیکیشن ساکنین
  • تابلو اعلانات (بورد)

5. سامانه مدیریت ساختمان مانیار

سامانه مدیریت ساختمان مانیار مانند یک حسابدار خبره همیشه در کنار مدیر و ساکنین مجتمع‌ها در دسترس خواهد بود. با کمک سامانه مدیریت ساختمان مانیار، به راحتی و به سرعت می‌توانید مجتمع و ساختمان خود را مدیریت کنید. از طریق پنل سامانه مانیار، بدهی و بستانکاری واحدها به راحتی محاسبه شده و با دسترسی‌های مجزا در اختیار ساکنین قرار می‌گیرد. مانیار همچنین همۀ هزینه‌ها و درآمدهای مجموعه را ثبت کرده و با جزئیات برای ساکنین نمایش می‌دهد. این برنامه دارای سه سرویس پایه (رایگان)، نقره ای و طلایی است.

بخشی از امکانات سامانه مدیریت ساختمان مانیار

  • گزارشات استاندارد حسابداری
  • پنل اختصاصی ارسال پیامک به اهالی ساختمان
  • امکان مدیریت همزمان چند ساختمان
  • ثبت اطلاعات ساختمان
  • پرداخت آنلاین شارژ
  • پنل اختصاصی اهالی ساختمان
  • مشاهده بدهی واحد به تفکیک مالک و ساکن
  • مشاهده اخبار ساختمان در تابلوی اعلانات دیجیتال
  • مشاهده تاریخچۀ پرداخت‌ها

6. نرم‌ افزار مدیریت ساختمان کاشانه

تنها با دانستن مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر و بدون نیاز به دانش حسابداری، از تمام امکانات این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید استفاده کنید. تنوع در نحوه محاسبه شارژ، از قابلیت‌های منحصربفرد نرم‌افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه است. در این نرم‌افزار فرمول محاسبه شارژ می‌تواند تلفیقی از گزینه‌های مختلف باشد. این برنامه دارای نسخه پایه نقره ای و طلایی است.

بخشی از امکانات نرم‌افزار مدیریت ساختمان کاشانه

  • ثبت اطلاعات واحدها، مالکان و مستاجرها
  • چاپ رسید دریافت وجه، چاپ قبض شارژ
  • محاسبه شارژ براساس پارامترهای مختلف
  • در نظر گرفتن جریمه و تشویق برای افراد
  • مدیریت دخل و خرج مجتمع و وضعیت پرداخت بدهی‌ها
  • اطلاع رسانی به روش‌های مختلف
  • پرداخت آنلاین
  • مدیریت اموال و انبار

7. اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک

اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک برای آپارتمان‌ها و مجتمع های بزرگ مناسب است. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام کارها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران آپارتمان است. این حساب کاربری راه اندازی شده در نرم‌افزار شارژ ساختمان خدماتی مانند صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه و درآمد، مدیریت مالی، اطلاع از پرداخت قبوض، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات را اارئه می‌دهد.

بخشی از امکانات اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک

  • مدیریت شارژ ساختمان
  • تابلو اعلانات
  • کیف اعتباری
  • قوانین ساختمان
  • مدیریت خدمات
  • اجاره سالن اجتماعات

نرم‌افزار مدیریت پروژه ساختمانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی برای انجام بهترین عملکرد و افزایش کارایی، باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. 1. برنامه‌ریزی: نرم افزار باید امکان برنامه‌ریزی دقیق و مشخص پروژه را فراهم کند، شامل تعیین وقت، منابع و فعالیت‌ها.
  2. 2. تخصیص منابع: نرم افزار باید قابلیت تخصیص صحیح منابع را داشته باشد، شامل نیروی کار، مواد و تجهیزات.
  3. 3. پیگیری پروژه: نرم افزار باید قابلیت پیگیری پیشرفت پروژه، شناسایی تاخیرها و مشکلات را داشته باشد.
  4. 4. کنترل هزینه: نرم افزار باید قابلیت کنترل هزینه‌های پروژه را داشته باشد و بتواند هزینه‌ها را با بودجه مقایسه کند.
  5. 5. مدیریت اسناد: نرم افزار باید قابلیت مدیریت و ذخیره اسناد پروژه را داشته باشد و بتواند به راحتی به اسناد دسترسی داشته باشد.
  6. گزارش‌دهی: نرم افزار باید قابلیت تولید گزارش‌های دقیق و جامع درباره پیشرفت پروژه، هزینه‌ها و منابع را داشته باشد.
  7. 7. همکاری و ارتباطات: نرم افزار باید قابلیت فراهم کردن ارتباطات موثر و همکاری بین اعضای تیم را داشته باشد.
  8. 8. ترسیم و طراحی ساختمان: در صورت لزوم، نرم افزار باید قابلیت ترسیم و طراحی ساختمان را داشته باشد.
  9. 9. هماهنگی تیم: نرم افزار باید قابلیت هماهنگی بین اعضای تیم را فراهم کند و بتواند تعاملات را بهینه کند.
  10. 10. قابلیت استفاده آسان: نرم افزار باید دارای رابط کاربری ساده و قابل استفاده باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

همچنین، در انتخاب نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی باید به قابلیت های اضافی مانند پشتیبانی فنی، امنیت، قابلیت انتقال داده و همگرایی با سایر نرم افزارها نیز توجه کرد.

دکمه بازگشت به بالا