توزیع بیش از ۱۶۰۰ چادر در میان زلزله‌زدگان جنوب کشور

توزیع بیش از ۱۶۰۰ چادر در میان زلزله‌زدگان جنوب کشور

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تخلیه اضطراری زلزله زدگان هرمزگان آغاز شده و 1635 چادر در شهرهای مختلف استان هرمزگان توزیع می شود.

به گزارش پرتال پارسی، کریم همتی در خصوص اقلام و خدمات توزیع شده برای زلزله زدگان هرمزگان گفت: هماهنگی تامین ورزشگاه های اماکن عمومی و اسکان اضطراری با مدیریت بحران استانداری اولین گام در ساخت مسکن اضطراری روز گذشته بود.

وی افزود: با استفاده از نیروهای هلال احمر، تلاش برای توزیع مواد بیولوژیک برای اسکان اضطراری منازل روستایی و استقرار خانوارهای دولتی در اماکن عمومی و تحت پوشش قرار دادن همه زلزله‌زده‌ها در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: توزیع بسته های غذایی بین حادثه دیدگان از صبح امروز آغاز شد و تاکنون 112 72 ساعت غذا به خانواده ها تحویل شده است و توزیع بسته های غذایی همچنان ادامه دارد.

همتی ادامه داد: چادر و بسته های غذایی به گیشان گربی، آب آب، شیرینو زورتو و پایی، چلو، گور، قطب آباد، کارا چاه، سرزه، رضوان، فین، رودشور، چاه کل، دره گز و بندرعباس توزیع شد. بسته های غذایی و افراد نیازمند به اسکان اضطراری نیز شناسایی شده و تمامی نیازهای آنان برطرف خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره موضوع اسکان اضطراری زلزله زدگان هرمزگان توضیح داد: تا ظهر دوشنبه یک هزار و 635 چادر در مناطق زلزله زده توزیع شد که از این تعداد 222 چادر در مکان های امن برپا شد. می توانید روزهای آینده را در سکوت کامل بگذرانید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا