۱۲ شهریور سالروز شهادت مردی از تبار هابیلیان زمان

۱۲ شهریور سالروز شهادت مردی از تبار هابیلیان زمان

پرتال پارسی / قزوین پروفسور محمد انصاری ، همکار شهید قزوینی قدرت الله چگینی ، در یادداشتی به مناسبت شهادت این معلم شهید در 12 شهریور نوشت و به پرتال پارسی داد: شهید چگینی شهیدی است که نقش معلم را انتخاب کرد. در زندگی. نمی تواند روشنگری و مبارزه را تحمل کند و این معلم را به شهادت رساند.

از م believersمنان ، از صالحان ، ما توافق کرده ایم ، خدا با آنها مخالف است ، و آنها با محبتشان ارزش قائل می شوند ، آنها در راه راست هستند ، و در راه خدا هستند ، از جمله آنها هستند. تعویض شده برخی به عهد خود وفا کردند (و در راه او شربت شهید نوشیدند) ، در حالی که برخی دیگر منتظر ماندند. و آنها هرگز توافق خود را تغییر ندادند.

بسیاری از معلمان و مردم در انقلاب اسلامی برای آسایش و امنیت بسیاری از جوانان و نوجوانان به شهادت رسیدند ، راه این شهدا همیشه ادامه خواهد داشت و تاریخ هیچگاه عظمت و تمایل آنها به آزادی و رهایی از ظلم را فراموش نخواهد کرد.

شهید قدرت الله چگینی یکی از شهدایی بود که نقش معلم را در زندگی انتخاب کرد و در مبارزه با ظلم و فریاد علیه ستمگران رسالت خود را به خوبی انجام داد ، بنابراین ضدانقلاب نتوانست این روشنگری و مبارزه را تحمل کند و شهید شد. این یک معلم است

شهید چگینی در 30 دی ماه سال 58 در شهر قزوین به دنیا آمد. پدرش گلامرضا و مادرش ماسومه بود. او تا پایان دوره لیسانس ، تحصیل عربی ترجمه کرد. وی معاون آموزشی بود. وی در سال 1350 ازدواج کرد و صاحب 2 پسر شد. در سوم سپتامبر 1981 ، کوردل هنگام حضور در کلاس قرآن در قزوین به ضرب گلوله منافقین کشته شد. مزار او در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.

در این وصیت نامه شهید سعید می خوانیم: با مشاهده یگانگی خداوند و عدل مطلق او و با اعتقاد به قیامت و با اعتقاد به میزان و قابلیت اطمینان ارسال یک سری پیامبران از متون بسیاری از مردم و الهی رهبران شناخت مظلومان روی زمین و گشایش کتابها و غیره) و آنها را به عشق متصل می کند. عزیز ، او اکنون زنده است و در میان مردم ، و البته ، فقط با افراد پاک و پارسا. مردم می توانند آن را ببینند و در تماس مستقیم با آن باشند ، که در غیاب آن مسئول رهبری امت وکلای عادل و تحصیل کرده است ، و اکنون پرچم رهبری همه جانبه برای هزار و سیصد سال است. معاون وی ، حضرت روح الله خمینی ، دستگیر شده و می رود تا زمینه ساز ظهور امام مهدی (عج) و حکومت و میراث مستضعفین شود.

در 21 شهریور ، شهادت قدرت الله چگینی را به یاد می آوریم و درگذشت یکی از یاران این شهید ، معلم اخلاق و تربیت ، مرحوم حاجی احمد خدای آوران را عزادار و عزادار می کنیم.

من این آب میوه شهید می کنم / فراموش می کنم کجا توافق شده است (شعر از شهید چگینی)

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا