پارلر با فناوری جدید برگشت

پارلر با فناوری جدید برگشت

شبکه اجتماعی Parler که پس از قطع میزبانی وب توسط آمازون تعطیل شد ، روز دوشنبه به این شبکه اضافه شد.

به گزارش پرتال پارسی ، پارلر که در بین کاربران راست افراطی آمریکایی محبوب است ، پس از ناآرامی در کنگره آمریکا پس از خاموش شدن میزبانی وب سرویس های آمازون در وب سایت شبکه اجتماعی از دسترس خارج شد ، اما روز دوشنبه بستر جدید آن مبتنی بر فناوری پایدار بود .

پارلر در بیانیه ای ضمن اعلام خبر راه اندازی مجدد این شبکه اجتماعی ، از انتصاب مارک مک کللان به عنوان مدیر عامل موقت خبر داد. مدیر عامل سابق پارلر ، جان میتز در این ماه توسط هیئت مدیره اخراج شد.

آمازون وب سرویس به دلیل عدم توانایی پارلر در مدیریت خشونت ناشی از شورش های کنگره در 6 ژانویه ، خدمات میزبانی وب شرکت را به حالت تعلیق درآورد. اپل و گوگل همچنین برنامه Parler را از فروشگاه های برنامه حذف کرده اند.

پارلر روز دوشنبه اعلام کرد که این فناوری جدید وابستگی شرکت را به غول های فناوری در فعالیت های خود منتفی کرده است.

به گزارش رویترز ، پارلر در بیانیه ای در هفته اول گفت که دسترسی به کاربران موجود را بازیابی می کند و از هفته آینده این امکان برای کاربران جدید فراهم است. برنامه Parler در صفحه Apple Store خود را به عنوان یک شبکه اجتماعی بی طرف و کاربرپسند برای آزادی بیان توصیف می کند. سرویس شبکه های اجتماعی در پی محدودیت های موجود در فیس بوک و توییتر با هدف از بین بردن خشونت در میان افراط گرایان محبوب شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا