لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات

برخورد با تارنماهای شایعه ساز در فضای مجازی

فرمانده نیروهای پلیس گفت که تهیه همه زیرساخت ها و ابزارها در گمرک برای مبارزه اساسی با قاچاق کالا ضروری است. بنابراین پلیس امنیت اقتصادی باید از مقامات مربوطه در این زمینه درخواست کند.

به گزارش پرتال پارسی ، سردار “حسین اشتری” در بازدید تخصصی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا ، به یاد شهدای دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی ، شهدای نظم و امنیت و درود بر روح بلند و آسمانی حضرت امام ، سلامتی و سلامتی شما را آرزومندم عمر طولانی. با تبریک ورود وی ، وی گفت که امام خمینی (ره) با خودسرانه و به نفع آمریکای جنایتکار توانست در برابر قیام و روشنگری او مقاومت کند. در آن زمان وی در سخنرانی خود در سال 1342 ، موضوعاتی را نه تنها در آن زمان مطرح كرد ، بلكه ما نیز می توانستیم از دستورات ارزشمند و نبوی وی به طور م useثر استفاده كرده و آنها را سرلوحه كار خود قرار دهیم.

بیانیه گام دوم انقلاب و نقش تأثیرگذار ناجا

فرمانده کل نیروی انتظامی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، گفت: “انشا Godالله در گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم رد پای امام خمینی (ره) قرار دهیم.” تا آنجا که ممکن است قوی باشد. »بیایید رهبری فرزانه و منویات مقام معظم رهبری را ادامه دهیم.

اشتری با تأکید بر اینکه برنامه های ناجا باید بر اساس اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود ، بر اهمیت اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد. در عمل ، با برنامه ریزی دقیق و اصولی ، لازم است که ارزیابی کلی از پنج سال آینده کشور انجام شود و نقش و موقعیت نیروی پلیس در آن مشخص شود.

از هر فرصتی برای مبارزه با قاچاق انسان استفاده کنید

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی باید در مواردی که تعیین سهم سایر بخشها به غیر از بورس و گمرک ضروری است ، به سایر موارد توجه ویژه داشته باشد. از طرف دیگر ، برای حل مشکلات موجود ، باید تجزیه و تحلیل و راه حل هایی در زمینه های مختلف ارائه و به مقامات مربوطه ارائه شود.

نیاز به تأمین زیرساخت های گمرکی

اشتری تأکید کرد که همه زیرساخت ها باید در گمرکات فراهم شود و پلیس باید قدرتمند باشد تا به هر طریقی با قاچاق مبارزه کند. اگر با کمبود شرایط در گمرک مواجه شدیم ، باید از مسئولان مربوطه تقاضا کنیم.

وی همچنین تأکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی باید نقشی تأثیرگذار در اقتصاد کشور داشته باشد و با فساد اقتصادی کلان مبارزه اساسی کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، اشتری بار دیگر بر مشارکت جوانان و متخصصان در پلیس امنیت اقتصادی تأکید کرد ، اما همچنین توجه ویژه ای به زندگی کارمندان داشت و گفت که کارکنان هنگام انجام مأموریت های خود نیاز به محافظت و معیشت دارند. موثر خواهد بود. حمایت و پشتیبانی از پرسنل مسئله مهمی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا