رییس مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ فراجا در رابطه با راه های ارتباطی رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی توضیح داد.
به گزارش پرتال پارسی سردار حمید خروش درباره راه های رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی اظهار کرد: پیام ها براساس نوع درخواست شهروندها دسته بندی و به هیات رییسه فراجا یا فرماندهان و مدیران مربوطه ارسال می شود. نتیجه حتما به آن شهروند اعلام و از وضعیت درخواستش آگاه می شود.
او ادامه داد: ارتباط با سامانه ۱۹۷ و ملاقات های مردمی دفتر نظارت همگانی بازرسی کل فراجا راه های ارتباطی ما هستند. شهروندان براساس اطلاع قبلی که انجام می دهیم می توانند با آن پلیس تخصصی و فرمانده مربوطه و حتی فرمانده محترم فراجا دیدار و گفت وگو داشته باشند.
رییس مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ فراجا اضافه کرد: سال های سال پلیس به دنبال هوشمندسازی سیستم بود. سال گذشته در اپلیکیشن پلیس من قسمتی را تحت عنوان نظارت همگانی یا همان ۱۹۷ طراحی کردیم و شهروندان می توانند صوت تصویر و فیلم هایشان را برای ما ارسال کنند و این ها بازخوردگیری و کار می شود.
او ادامه داد: امکان دیدار چهره به چهره هم وجود دارد و براساس نوع درخواستشان در اولین فرصت شرایط دیدار فراهم می شود. در مناسبت های مختلف در طول سال این جلسات برگزار می شود. در هفته فراجا هم به همین صورت فرمانده فراجا به صورت چهره به چهره با شهروندان صحبت می کند و پاسخگو خواهد بود.
انتهای پیام