اولویت دولت چهاردهم، بهبود فضای کسب‌وکار و روابط بین‌الملل باشد

اولویت دولت چهاردهم، بهبود فضای کسب‌وکار و روابط بین‌الملل باشد

صبح امروز (شنبه) اتاق بازرگانی ایران، میزبان رئیس جمهور منتخب بوده که طی آن، فعالان اقتصادی به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود در حوزه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی پرداخته‌اند؛ در این نشست مسعود پزشکیان و فعالان اقتصادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران بر بهبود فضای کسب و کار و روابط بین‌المللی به عنوان اولویت دولت چهاردهم تاکید کرد.

به گزارش پرتال پارسی، در این نشست صمد حسن‌زاده، ضمن اعلام این درخواست از رئیس جمهور منتخب که در دولت خود، بهبود فضای کسب‌وکار و روابط بین‌الملل را در اولویت قرار دهد، اظهار کرد: بخش خصوصی در راستای اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه دریامحور، آمادگی همکاری کامل جهت مشارکت در توسعه مکران را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ادامه داد: توسعه اقتصاد کشور، قطعا با مشارکت مردم توسط بخش خصوصی محقق خواهد شد؛ اینکه رئیس‌جمهور منتخب در راستای وعده‌های خود در ایام انتخابات در اولین دیدار خود در جمع بخش خصوصی حاضر شده است، بسیار امیدآفرین است.

وی ضمن اشاره به نامطلوب بودن وضعیت فضای کسب‌وکار، خاطرنشان کرد: خواسته ما این است که دولت چهاردهم توجه بیشتری به بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه اقتصادی و توسعه داشته و بهبود روابط بین‌المللی را در اولویت خود قرار دهد.

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا