قبولی تضمینی در آیین نامه

اگر گواهینامه یا قبول شده اید، می توانید خود را آزمایش کنید و آماده سازی را به عنوان یک بازی با دوستان و خانواده خود به چالش بکشید.

اگر به شما بگوییم که از درس خواندن برای آزمون رانندگی لذت خواهید برد، چه؟ ما با آن مانند یک بازی رفتار می کنیم و شما را متمرکز و علاقه مند نگه می داریم.

متوجه نخواهید شد که برای مدت طولانی درس خوانده اید: تا زمانی که تمام تست های تمرینی را گذرانده اید، می خواهید “بازی” کنید، زیرا همه چیزهایی را که برای آزمون فنی رانندگی نیاز دارید، یاد گرفته اید. .
برای خرید نمونه سوالات آیین نامه کلیک کنید.
آزمون را بصورت آفلاین به صورت فایل PDF بخوانید.

برنامه های رایگان ما شما را سرپا نگه می دارند و امتحان واقعی را آسان تر می کنند. آنها همان آزمون تمرین آنلاین را که ما در وب سایت خود داریم ارائه می دهند.

برای دانلود این PDF می توانید اینجا کلیک کنید (نسخه به روز شده و آنلاین به زودی در دسترس خواهد بود)

توضیحات تکمیلی آزمون در این نامه آمده است.

برای گرفتن مجوز باید چندین مرحله را طی کنید، ابتدا به کلاس های تئاتر بروید تا با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوید. سپس کلاس های فنی برگزار می شود که در آن با قطعات مهم خودرو آشنا می شوید. بعد از اتمام کلاس های تئوری و فنی نوبت به جلسات عملی رانندگی می رسد که 12 جلسه به طول می انجامد. بعد از آن در آزمون رانندگی شرکت می کنید و در صورت قبولی در آزمون رانندگی شهری توسط افسر پلیس شرکت می کنید.

اگر نتوانید در این آزمون گواهینامه رانندگی به خوبی قبول شوید، باید برای بار دوم و حتی بار سوم و چهارم شرکت کنید تا در نهایت نمره قبولی بگیرید. قبولی در آزمون راهنمایی و رانندگی کمی سخت است زیرا نیازمند مطالعه آیین نامه است، مخصوصا برای کارگران و دانش آموزانی که وقت کافی برای مطالعه این قسمت از کتاب را ندارند و به همین دلیل مردود می شوند.

تست های آنلاین اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا بتوانید اولین بار در آزمون ها موفق شوید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را از طریق نمونه سوالات و نحوه شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی راهنمایی کنیم. مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی با جواب را از ما بگیرید.جهت دریافت با ما تماس بگیرید.

1403 برای آزمون

آزمون رانندگی اولین آزمون کتبی برای اخذ گواهینامه است. در صورت قبولی در این آزمون می توانید در آزمون شهرستانی نیز شرکت کنید اما در صورت عدم موفقیت برای قبولی مجدد باید در جلسه آزمون شرکت کنید.

تعداد سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی 30 عدد می باشد و برای دریافت پاسخ قانع کننده 26 پاسخ صحیح الزامی است. به عبارت دیگر، اگر بتوانید به 26 سوال پاسخ صحیح بدهید، موفق می شوید، اما اگر بیش از 4 اشتباه در آزمون داشته باشید، مردود می شوید.

شما 20 دقیقه فرصت دارید تا به سوالات آزمون پاسخ دهید و باید در 20 دقیقه به تمام سوالات تسلط پیدا کنید.

چگونه در آزمون رانندگی قبول شویم؟

برای کرک کردن آزمون 1403 باید تمرین کنید یعنی سوالات را بررسی کنید و تست های مختلف را حل کنید تا با سوالات آشنا شوید. نکته مهم دیگر برای قبولی در این آزمون توجه به روش و زمان آزمون است، به عبارت دیگر باید بتوانید در مدت زمان محدودی به تمامی سوالات پاسخ دهید. توانایی تست دستور پخت را تنها با حل تست های مختلف می توان به دست آورد.

آیا برای شرکت در آزمون رانندگی باید کل کتاب را بخوانیم؟

حقیقت این است که برای قبولی در آزمون گواهینامه رانندگی نیازی به خواندن هر کتاب حقوقی نیست و بهتر است وقت خود را صرف حل نمونه سوالات کنید. با توجه به تجربه بسیاری از افرادی که در این آزمون موفق شده اند، می توانند برای اولین بار بدون مطالعه کتاب و شرکت در آزمون آنلاین در آزمون شرکت کنند.

آزمون نهایی گواهینامه رانندگی

بهترین روش برای حل نمونه سوالات آزمون رانندگی، شرکت در آزمون آزمایشی است. Tech Driving 32 نمونه تست را در وب سایت خود قرار داده است. با شرکت در این تست های آنلاین با نمونه سوالات آشنا می شوید و مدیریت زمان برای پاسخگویی به 30 سوال تستی را یاد می گیرید.

هر کدام از این تست ها شامل 30 سوال است که باید به 26 سوال آن ها پاسخ صحیح دهید. مدت زمان هر آزمون 20 دقیقه می باشد.

آیا کد کلید تست آنلاین رایگان است؟

تمامی تست های منتشر شده در صفحه Tech Driving رایگان است و شما می توانید بدون پرداخت هزینه در تمامی این آزمون ها شرکت کنید. بنابراین، اگر به دنبال بهترین آزمون گواهینامه رانندگی هستید، تست های آنلاین این سایت را پیشنهاد می کنیم که می توان از آنها برای دریافت گواهینامه پایه 3-2-1 استفاده کرد.

مزایای شرکت در آزمون آنلاین منشور کلاس سوم 1403

از مزیت های شرکت در آزمون آنلاین کدنویسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمرین سوالات تستی با آزمون گرامر پایه سوم به صورت آنلاین

با شرکت در آزمون آنلاین نه تنها با نمونه سوالات آشنا می شوید، بلکه تسلط کافی برای پاسخگویی به تمامی این سوالات را خواهید داشت. 32 تست با 30 سوال یعنی تکرار سوالات 960 بار.

آیا فکر می کنید تکرار سوالات قوانین تقریباً 1000 بار برای قبولی در امتحان کافی نیست؟

سوالات متداول آزمون رانندگی را بررسی کنید

تمامی سوالاتی که هنگام شرکت در آزمون آنلاین فناوری رانندگی از شما پرسیده می شود سوالات مهم و تکراری آزمون اصلی می باشد. Tech Driving مهم ترین تست های سال های اخیر را بررسی کرده و تمام سوالات متداول را در آزمون آنلاین خود جمع آوری کرده است.

مدیریت زمان برای حل تست های قوانین رانندگی

همانطور که می دانید زمان آزمون راهنمایی و رانندگی کوتاه است و برای پاسخ به هر سوال کمتر از یک دقیقه فرصت دارید. اگرچه بسیاری از داوطلبان این آزمون به سوالات تسلط کامل دارند، اما به دلیل عدم تمرین با محدودیت زمانی مواجه شده اند. با حل آزمون آنلاین می توانید به مدیریت زمان دست یابید تا در جلسه امتحان اصلی وقت را تلف نکنید.

نیازی به خواندن کتابی با بهترین آزمون گواهینامه رانندگی ندارید

با شرکت در آزمون تگ رانندگی نیازی به خواندن کتاب زیاد ندارید.

دانستن پاسخ صحیح سوالاتی که به اشتباه پاسخ داده اید

پس از اتمام تست، پاسخ صحیح سوالاتی را که اشتباه پاسخ داده اید را به شما نشان می دهد تا نقاط ضعف خود را متوجه شوید.

قبولی تضمینی با بهترین آزمون گواهینامه رانندگی

ناگفته نماند که آزمون آنلاین تشخیص هویت راننده بهترین آزمون گواهینامه رانندگی است زیرا با حل تست در این سایت 100% قبولی در آزمون را برای شما تضمین می کنیم و سوالات دقیقا همان سوالات آزمون اصلی است.

دکمه بازگشت به بالا