تعداد بیماران کرونا در پنتاگون 2657 نفر بود


پنتاگون در بیانیه ای گفت: تعداد مبتلایان به كروناویروس در بین كارمندان و وابستگان پنتاگون به 2 هزار و 657 نفر رسیده است.

پنتاگون پیشتر به پایگاههای نظامی آمریكا و دستورات عملیاتی دستور داده بود كه به دلایل امنیتی جلوی پرونده های كروناویروس را بگیرند. (جزئیات)

چند روز پیش ، پنتاگون اعلام کرد که چهار عضو پنتاگون در اثر ویروس Coronavirus جان خود را از دست داده اند ، اما هنوز آمار تلفات جدیدی را گزارش نکرده است.

پنتاگون باید از یک سو خطر ابتلا به سایر بیماری ها در بین نیروهای خود را کاهش دهد ، از سوی دیگر امنیت ملی ایالات متحده را تضمین کند و به 25000 سرباز دستور دهد از راه دور کار کنند. فرماندهان ارتش همچنین اکثر رزمایشهای نظامی را لغو کردند.

در کل 155 نفر آلوده به کروناویس در وزارت دفاع ایالات متحده در هواپیمای تئودور روزولت هستند که چند روز پیش توسط نیروی دریایی آمریکا به پرواز درآمد.

روزولت

مقامات نیروی دریایی بعداً فرمانده هواپیمایی را برت كروزر اخراج كردند و خواستار پشتیبانی پرسنل هواپیما پس از گسترش كروناویروس بین كارمندانشان شدند.

مقامات آمریكا می گویند كه این نامه دلیل بركناری روزولت نبوده ، بلكه نشت آن به رسانه ها بوده است. (جزئیات)

انتهای پیام /.


انتشارات سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت پرتال پارسی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا