نماینده دکتر طهرانچی در تشکل‌های دانشگاه آزاد فارس منصوب شد

با صدور حکمی؛

نماینده دکتر طهرانچی در تشکل‌های دانشگاه آزاد فارس منصوب شد

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استان فارس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از شیراز، نشست دبیران و اعضای تشکل‌های دانشجویی و استادی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاه و به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد و در حاشیه این مراسم نماینده دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استان فارس با حکم وی منصوب شد.

در این آیین که با حضور سیدحمید مهدیون مدیرکل تشکل‌های دانشگاهییان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد همزمان با معارفه محمدعلی اخگر به عنوان نماینده دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشگاهیان استان فارس از خدمات علیرضا بیابان نورد در این سمت قدردانی شد.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با اشاره به ویژگی‌های جوانان دانشجوی فعال در تشکل‌ها اظهار کرد: دانشجو که وظیفه اصلی اش حضور در مباحث علمی و پیشرفت در مسیر علمی است، اما اگر در کنار این فعالیت علمی در فعالیت‌های تشکیلاتی نیز حضور پیدا کند حتماً یک ارزش را به خود افزوده و این نشانه دغدغه این قشر دانشجو است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی یعقوبی افزود: در کنار این دغدغه‌ها نیروی جوانی به همراه انگیزه بسیار و استعداد فراوان به علاوه امیدوار بودن نکات مهمی است که در پیشبرد فعالیت‌های تشکیلاتی بسیار اثرگذارند.

وی بیان کرد: دانشجو‌یان ما امروز در دوران پساکرونا باید بدانند که نقش و تأثیر ایشان در جامعه تا چه حد است و باید بدانند چیزی که این نقش و اثر را تکمیل می‌کند حضور آن‌ها در کار‌های گروهی و فعالیت‌های تشکیلاتی است؛ زیرا در کار گروهی است که بسیاری از استعداد‌ها شکوفا می‌شود.

یعقوبی به ویژگی اسلامی بودن تشکل‌های این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: نکته مهم دیگر در تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی منظم بودن تشکل‌ها به قید اسلامی است؛ زیرا ویژگی‌هایی مانند معنویت و تفکر علمی را به عنوان لازمه تشکل‌های اسلامی به فعالیت‌های آن اضافه می‌کند.

این مقام مسئول افزود دانشجو و استادی که در تشکل فعالیت می‌کنند باید حتماً اسلامی بودن را مد نظر قرار بدهند و تشکلی که در این مسیر قرار گیرد می‌تواند، موتور پیشران دانشگاه برای رسیدن دانشگاه به تعالی باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا