اقتصادی

‎صنعت برق در سال جدید فرصت استراحت ندارد

وزیر نیرو با اعلام اینکه صنعت برق در سال جدید نمی تواند استراحت کند، از برنامه ریزی وزارت نیرو برای آماده سازی تمامی نیروگاه ها تا تابستان 1401 خبر داد.

به گزارش پرتال پارسی، علی اکبر محرابیان امروز دوشنبه در بازدید از پروژه های تعمیر و تولید نیروگاه بندرعباس با تبریک سال نو به کارکنان نیروگاه بندرعباس گفت: تعمیر تمامی نیروگاه ها. در کشور تا تابستان 1401 پس از اتمام کار آماده شود.

وی گفت: البته پروژه های متعددی برای توسعه همزمان نیروگاه ها در اقصی نقاط کشور در حال اجراست. شکاف بین تولید و مصرف به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

محرابیان گفت: با توجه به شرایط کنونی برق کشور فرصتی برای استراحت وجود ندارد و امیدواریم به زودی برخی از عقب ماندگی هایی که در سال های اخیر با همت جمعی رخ داده است، رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های متعددی در حوزه آب در نظر گرفته شده است که تعدادی از آنها در ماه های آینده و تعدادی نیز در سال 1401 فعال خواهند شد.

محرابیان با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای شهرهای دارای بحران آب گفت: در تلاش هستیم در سال جدید پروژه های متعددی در حوزه آبرسانی به روستاها و شهرهای دارای بحران آب راه اندازی کنیم. مشکلات در این زمینه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا