عمومی

۹۸۰ میلیارد ریال کالا در هرمزگان به مزایده گذاشته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی فتحی بیان داشت: مزایده شماره ۵۸۰ مختص هرمزگان که از ۲۰ آنلاین آغاز شده تا ۲۵ آنلاین ادامه می‌یابد که ارزش کالاهای این مزایده ۹۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان ادامه داد: مزایده شماره ۵۸۱ هم مزایده فوق‌العاده دیگر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است که از ۲۴ تا ۲۹ آنلاین انجام می‌شود و اداره کل اموال تملیکی هرمزگان در آن مزایده با ۱۱۳ ردیف کالا به ارزش پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال شرکت می‌کند.

فتحی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک(توکن) داشته یا برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهاد قیمت نیز از همین طریق انجام می‌شود، لذا همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

فتحی اضافه کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، در همه روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکان‌پذیر است.

دکمه بازگشت به بالا