بین الملل

۳۱ تیرماه پایان مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی و اجاره بگیران

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه ۳۱ تیرماه پایان می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق قانون، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه ۳۱ تیرماه پایان می‌یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

بر همین اساس، اشخاص حقوقی به‌منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی، باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا پایان روز شنبه ۳۱ تیرماه سال‏‬ جاری ارائه کنند.

برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی (نرخ صفر و مشوق‌های مالیاتی) منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، لذا فعالان اقتصادی به‌منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا روز شنبه ۳۱ تیرماه به‌صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir ارسال کنند.

همچنین عدم پرداخت مالیات یا برحسب مورد عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر، مشمول جرائم قانونی می‌شود.

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا