رویدادها و حوادث

یک باند از فاز دوم آزادراه تهران – شمال افتتاح می‌شود/ اتصال شهرستانک تا پل زنگوله

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که یک باند از فاز دوم آزادراه تهران شمال به طول ۲۲ کیلومتر به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پرتال پارسی، سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه بازدید از فاز دوم آزادراه تهران – شمال که صبح امروز با همراهی سردار سیدتیمور حسینی، جانشین پلیس راهور فراجا انجام شد، گفت:‌ امروز بازدیدی از فاز دوم آزادراه تهران-شمال داشتیم که متخصصان عزیزمان در بنیاد مستضعفان باهمکاری وزارت راه و شهرسازی،   سازمان توسعه راه‌ها و مجموع نخبگان داخلی تلاش بسیار گسترده‌ای را در ساخت آن داشتند.

وی با بیان اینکه قبلا فاز یک این آزادراه به طول ۳۲ کیلومتر افتتاح شده بود؛ گفت:‌امروز نیز یک باند از فاز دوم به طول ۲۲ کیلومتر در حال آماده سازی برای افتتاح است که ما امروز طول این مسیر ۲۲ کیلومتری را بازدید کردیم و بیشتر مسیر به صورت پل و تونل است. اساسی‌ترین موضوع مدنظر پلیس، ایمنی مسافران و عزیزانی است که در این مسیر تردد می‌کنند.  

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مشکل فاز یک آزادراه تهران-شمال اظهارکرد: در فاز اول مشکل اصلی ما در شهرستانک بود که در زمان برگشت و پیک سفرها از جنوب به شمال،   انباشت خودروها را داشتیم ولی الان با پیوستگی که بین فاز یک و دو ایجاد شده، این مشکل برطرف  شده است و مسافرت‌ها روان‌تر اتفاق خواهد افتاد و در واقع از شهرستانک تا محدوده پل زنگوله نیز تحت پوشش آزادراه خواهد بود. مشکلی که الان وجود دارد ادامه این مسیر به طول ۵۲ کیلومتر است تا به فاز چهارم آزادراه متصل شود که امیدواریم باهمت دولت و همکاری بنیاد مستضعفان این اتفاق بیفتد.  

 وی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز دوم آزادراه تهران-شمال گفت: فعلا یک باند از فاز دوم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و پلیس در زمان پیک سفرها  بنا به شرایط، یا محور جنوب به شمال را یکطرفه خواهد کرد یا اگر بار برگشت داشته باشیم از شمال به جنوب این محور به صورت یک طرفه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

هادیانفر در خصوص نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در فاز دوم آزادراه تهران-شمال نیز گفت: طی بازدیدی که امروز از باند یک فاز دوم آزادراه داشتیم خط کشی های مسیر،   علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در حال نصب بود که قرار است ۴۸ ساعت قبل از افتتاح این مسیر،   مجدد توسط همکاران ما بازدید شود تا همه علائم نصب شده باشد.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خاطرنشان کرد: آنچه که باید مورد تاکید باشد، این است که رانندگان عزیزی که در این محور تردد می‌کنند نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند، به تابلوهای افقی عمودی و هشدارهای پلیس توجه کنند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا