بین الملل

یمنی‌ها در راهپیمایی‌های هزاران نفری بر “ثبات و پایداری” خود تاکید کردند

در روز مقاومت ملی ، مردم یمن تظاهرات گسترده ای را در بیش از 20 میدان مختلف در استان های این کشور برگزار کردند که شخصیت های سیاسی ، مذهبی و احزابی از سازمان ها و گروه های مختلف در آن حضور داشتند.

پرتال پارسی به نقل از سایت العهد نوشت یمنی ها تظاهراتی را در صنعا و حدیده ، پایتخت ، در استان های الحجه ، ضمر ، ریما ، المهوت و تعز برگزار کرده اند. گزینه اصلی ، اخلاق ، اخلاق و هیچ مذاکره ای درباره آن وجود ندارد.

تظاهرکنندگان همچنین تأکید کردند که تنها افق اتحادیه عرب به رهبری عربستان سعودی شکست و جنایات بیشتر است و مردم یمن آماده هستند تا با ادامه جنگ ، جان خود را فدای افزایش ثبات کنند.

امت اسلامی ، در درجه اول و مهمترین ، وفاداری خود را به آرمان فلسطین اعلام کرده و آن را به دوستی با دشمن اسرائیل به نام بهبودی متهم كرده است.

تظاهرکنندگان همچنین از این کشور خواستند که بمباران پایگاه های ائتلاف سعودی با موشک و هواپیماهای بدون سرنشین را در عملیات ویژه و م untilثر تا پاکسازی جنایات دشمن از مردم یمن ادامه دهد. آنها تأکید کردند که خون مردم یمن هرگز هدر نخواهد رفت.

مفتی یمن شمس الدین شرف الدین گفت: “عربستان سعودی در گذشته مرتکب اقدامات توهین آمیز و خشونت شده است ، اما امروز همه جهان می خواهند در این جنگ به آن کمک کنند.” عربستان سعودی و متحدانش مردم یمن را محاصره کرده اند.

وی تأکید کرد: سخنان نخست وزیر انگلیس در مورد استقرار نیروهای انگلیس در یمن تاثیری در قلب مردم یمن آزاده نخواهد داشت و ما از علمای جهان اسلام می خواهیم ادعاهای دروغین دشمنان اسلام را افشا کنند. رژیمهای امت و مزدور.

مفتی یمن گفت: مردم یمن با هرگونه مذاکره ای که به عزت ، ارزش ها و دین آنها آسیب برساند مخالف هستند. “یمن با همه دشمنان روبرو خواهد شد.” تظاهرکنندگان در روز مقاومت ملی یمن گفتند که از تلاش های گروه ها و سازمان های مختلف در این کشور قدردانی می کنند و به جهانیان می رسانند که عزت و حاکمیت یمن هرگز نقض نخواهد شد. می خواهد محاصره دشمن و جنایات آن علیه یمنی ها را ادامه دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا