اقتصادی

گزارشی از حضور مسافر ایرانی در هواپیمای سقوط کرده کراچی نداشتیم

سخنگوی آژانس هواپیمایی کشوری پس از سقوط یک ایرباس A320 در نزدیکی شهر پاکستان کراچی گفت: “ما هنوز اطلاعاتی در مورد یک مسافر ایرانی در این پرواز دریافت نکردیم.”

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، امروز 2 ژوئن پرواز ایرباس A320 از لاهور به کراچی برای ساعت 14:45 به وقت محلی پیش از فرود تعیین شده بود. باغ Jaunja در نزدیکی شهر Melir Town در کراچی فرو ریخت.

مقام هوانوردی ملی پاکستان اعلام کرد که در هواپیما 98 مسافر از جمله 91 نفر در کلاس اقتصاد و هفت نفر در کلاس تجارت حضور داشتند و برخی رسانه های محلی از جمع آوری 107 نفر در هواپیما خبر دادند. هواپیمایی این کشور یک دقیقه قبل از سقوط آنها را متوقف کرد.

رضا جعفرزاده – نماینده سازمان هواپیمایی کشوری – درباره این تصادف و اینکه آیا مسافر ایرانی در پرواز بوده یا خیر؟ وی برای پرتال پارسی توضیح داد: “تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره حضور یک مسافر ایرانی در این پرواز دریافت نکرده ایم ، اما تحقیقات ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: بررسی این حادثه و اینکه آیا مسافر ایرانی سوار پرواز بوده یا خیر ، مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید. نتایج دقیق تحقیقات پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا