اقتصادی

گران‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای کالاهای لوکس جهان

چین به بزرگترین بازار جهان و شانگهای به گرانترین بازار لوکس تبدیل شده است.

علیرغم این واقعه که تاج در آسیا گسترده است ، گرانترین منطقه در جهان با متوسط ​​قیمت گرانترین کالاهای جهان است. گزارش جدیدی از مرکز تحقیقات بانک جولیوس بائر نشان می دهد که متوسط ​​قیمت کالاهای لوکس در شانگهای بیش از هر شهر دیگر در جهان بوه است.

پس از شانگهای که برای اولین بار به گرانترین شهر جهان تبدیل شد ، نامهای هنگ کنگ و توکیو – پایتخت ژاپن – ظاهر می شود. بر اساس این گزارش ، که در لیست 25 شهر گران قیمت جهان قرار دارد ، تایپه در تایوان و موناکو در فرانسه در مکان های چهارم و پنجم قرار دارند.

با فرض اینکه دلار قیمت استاندارد است ، متوسط ​​قیمت کفش در این 25 شهر 11.7 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. این مبلغ برای محل اقامت در هتل 9.3٪ بود ، از طرف دیگر ، متوسط ​​کرایه سالانه 11.4٪ و کرایه ساعتی 6.6٪ افزایش یافت.

پیش بینی می شود امسال متوسط ​​قیمت اقلام مد در شهرهای آسیا بیش از هر جای دیگر در جهان باشد. به گفته جولیوس بائر ، هند در حال حاضر یکی از ارزان ترین کشورهای آسیا است ، اما به دلیل رشد اقتصادی بالا و افزایش تعداد افراد ثروتمند ، انتظار می رود تقاضای این کشور برای کالاهای لوکس رشد چشمگیری داشته باشد.

چین همچنان بزرگترین بازار مصرف کالاهای لوکس در جهان است. انتظار می رود تا پایان سال 2025 چین 47-49٪ از بازار کالاهای لوکس جهان ، 18-16٪ در ایالات متحده و 12-14٪ در اروپا باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا