گاز ۱۸۵ سازمان قطع شد

گاز ۱۸۵ سازمان قطع شد

به گزارش باز، مسلم رحمانی گفت: با فرا رسیدن ایام سرد سال و نیاز مشترکان به صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت های گاز استانی کنترل مصرف تمام دستگاه های دولتی، عمومی و عمومی را آغاز کردند. … در این راستا از بیش از 42000 نظارت انجام شده تاکنون 373 سازمان از ورود به سازمان ممانعت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: این طرح مطابق با اجرای بخشنامه ابلاغی دستگاه های عالی مدیریت با هدایت دستورالعمل های ابلاغی وزارت نفت و همچنین شرکت ملی گاز ایران انجام شد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به بازدیدهای دوره ای تیم های کارشناسی این شرکت، خاطرنشان کرد: در فضاهای بسته دمای 18 تا 21 درجه و در راهروها و فضاهای عمومی و بسته 18 درجه حفظ می شود. در طول بازدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعیه وزارت نفت، رحمانی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت مفاد بخشنامه، اخطاریه هایی به اماکن بسته ابلاغ می شود که بر این اساس تاکنون ۲۸۲۳ سازمان یا ادارات صادر شده است. 18-21) اطلاعیه های قطع به منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای آسایش در ساختمان.

وی در پایان گفت: به دلیل عدم رعایت بخشنامه های مصرف بهینه گاز و تنظیم دمای مطب با دمای آسایش، 185 واحد پس از اخطار قطع شده و از همه دولت خواسته شده است. و موسسات، سازمانها و مراکز دولتی یک ساعت قبل از شروع کار وسایل گرمایشی و یک ساعت قبل از پایان کار وسایل گرمایشی را خاموش کنند، در روزهای تعطیل برای ساختمانهای فاقد سیستم گرمایش متمرکز وسایل گرمایشی را خاموش کنند. همچنین انجام کارشناسی فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و سایر اقدامات لازم با هدف افزایش راندمان دستگاه های گازسوز، به عنوان مثال نصب سیستم کنترل هوشمند برای جعبه های موتور، صرفه جویی در مصرف گاز.

دکمه بازگشت به بالا