فرهنگ و هنر

«کهنه سرباز ایران» و «سردار بی‌نشان زرهی» رونمایی شد

وی گفت: 68 كتاب در زمینه تاریخ شفاهی در حال جمع آوری ، بررسی و چاپ است و پنج كتاب دیگر نیز برای چاپ امسال آماده می شوند.

به گزارش پرتال پارسی ، اصغر عباسگلی زاده در افتتاح 41 کتاب تاریخ شفاهی و مستند دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در رابطه با فتح خرمشهر توضیح داد: آنها در تلاشند تا این امر را به عنوان یک امر خوب تبدیل کنند.

وی با اشاره به افتتاحیه کتاب “پیشکسوت ایران” گفت: این کتاب توسط یکی از سرسخت ترین سربازان ارتش به نام حسنعلی ابراهیمی سعید منتشر و توسط اسماعیل هدایتی تألیف شده است و به عنوان کتاب شناخته شد بهترین. کتابی درباره تاریخ شفاهی “. به منظور تدوین کتاب “پیشکسوت ایران” ، 15 جلسه حضوری یک ونیم ، دو بررسی چهار ساعته و چهار جلسه تشریحی برگزار شد.

عباسگلی زاده ادامه داد: 68 کتاب در مورد تاریخ شفاهی در حال جمع آوری ، بررسی و چاپ است و امسال پنج عنوان کتاب جمع آوری و آماده چاپ می شود.

مدیرکل حفظ حافظه آذربایجان شرقی و اعلام ارزش های دفاع مقدس به افتتاح کتاب دیگری درباره تاریخ پزشکی ، سردار بیونشان زرخی ، نوشته احمد موسوی و مجید محبوبی اشاره کرد.

وی پس از ارائه کتاب های “پیشکسوت ایران” و “سردار بیونشان زرهی” با اهدای لوح سپاس از تهیه کنندگان و نویسندگان این کتاب ها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا