اقتصادیکسب و کار ویژه

کمترین وام بهره بانکی با سند ملکی

منظور از دریافت وام با سند ملکی چیست؟

بعضی از وام ها وجود دارند که در آن ها، افراد می توانند با ارائه ضمانت برای وام با سند ملکی ، وام از بانک دریافت کنند، از جمله بانکهایی که به صورت فوری به متقاضیان خود وام با سند ملکی می دهند موارد ذیل می باشند: بانک دی، بانک انصار، بانک قوامین، بانک پارسیان، بانک تجارت، بانک ملت و  غیره

منظور از دریافت وام با سند ملکی چیست؟ بانکها ضمانتی در قبال دادن وام طلب می کنند که یکی از این ضمانت ها سند ملکی است، که افراد می توانند با قراردادن آن اقدام به دریافت وام با مبالغ متفاوت نمایند، تنها ارائه سند ملکی برای دریافت وام کافی نیست و بهتر است شرایطی را رعایت نمود که در ادامه درباره آن ها توضیح داده شده است.

هر یک از بانکها برای ، مبالغ متفاوتی را در نظر دارند که در هر بانک برای هر شخص متفاوت است، و علاوه بر این طرح ها، طرح های دیگری هم وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط و در نظر گرفتن سود و مبلغ مورد نظر، به دریافت آن اقدام نمایند.

The lowest interest bank loan with a property document

نحوه دریافت وام با سند ملکی

نحوه دریافت وام بانکی با سند ملکی در ابتدا با افتتاح حساب در بانک های ملت، رسالت، صادرات، ملی و غیره آغاز می گردد و دریافت وام از این بانک ها زمان بر است و برای دریافت وام با سند خانه نیاز است که حساب، تراکنش مالی بالایی داشته باشد و امتیاز منفی در سایر بانک ها نداشت.

سندی که قرار است به بانک ارائه گردد، باید شش دانگ و دارای ارزش و اعتبار باشد و در دفاتر اسناد رسمی به ثبت رسیده باشد و همچنین فرد وام گیرنده بهتر است، زمان ثبت نام، دارای سابقه درخشان بوده و سابقه هیچ گونه چک برگشتی نداشته باشد، اگر متقاضی وام پرداخت نشده ای داشته باشد، نمی تواند وام دیگری را دریافت نماید. نحوه دریافت در برخی از بانک ها، حضوری و در برخی از بانک ها مثل بانک مسکن و رسالت، به صورت اینترنتی است.

تمامی هزینه ها اعم از انتقال سند، کارشناس و غیره بر عهده شخص گیرنده وام است و نکته ای که می توان به آن اشاره داشت این است که مبلغ با توجه به سند ملکی که ارائه می گردد، متغیر است و در اکثر بانک ها دارای سود 18% است.

بازپرداخت دریافت وام با ضمانت سند ملکی

در حال حاضر، افراد زیادی برای تامین مخارج خود، متقاضی دریافت وام فوری هستند، اما افراد باید توجه داشته باشند، وامی که دریافت می کنند، بازپرداخت دریافت وام با ضمانت سند ملکی با بهره و سود چند درصد است؟ یکی از وام های مرسوم کشور، وام با سود ۱۸ درصد است.

اقساط وام 100 میلیونی با سود 18% و بازپرداخت 3 ساله، به صورت ماهیانه برابر با 395,152,36 ریال است، کل سود وام 239,486,301 ریال می باشد که جمع اصل وام و سود آن، 239,486,301,1 ریال است.

اقساط وام 100 میلیونی با سود 18% و بازپرداخت 5 ساله، به صورت ماهیانه برابر با 427,393,25 ریال است، کل سود وام 645,605,523 ریال می باشد که جمع اصل وام و سود آن، 645,605,523,1 ریال است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت وام با سند ملکی در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید همچنین کارشناسان مرکز مشاوره تجاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره تجاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت وام با سند ملکی پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- منظور از وام با سند ملکی چیست؟

بانکها ضمانتی در قبال دادن وام طلب می کنند که یکی از این ضمانت ها سند ملکی است، که افراد می توانند با قراردادن سند ملکی اقدام به دریافت وام با مبالغ متفاوت نمایند برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2- مهم ترین شرطی که تمام بانک ها برای دادن وام طلب می کنند چیست؟

شش دانگ بودن سند از مهم ترین شرایطی است که تمام بانک ها دارند برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

3- چه مدارکی برای دریافت وام با سند ملکی نیاز است؟

جهت دریافت وام تصویر کلیه صفحات شناسنامه متقاضی، تصویر کارت ملی، کد صنفی ده رقمی، چک ضمانت، گواهی اشتغال به کار و غیره لازم است برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

 

با سند مسکونی و ملکی | تامین سرمایه و شراکت

وام با سند مسکونی بهترین گزینه برای کسانی است که نیاز فوری به پول دارند و می­خواهند مشکلات مالی خود را به سرعت برطرف کنند. در شرایطی که نیاز شدیدی به پول دارید، یکی از راه­هایی که به ذهنتان می­رسد، وام بانکی است. اما وام بانکی شرایط و سلسله مراتب بسیار پیچیده و سختی دارد. برای مثال، شما حتما باید ضامن معرفی کنید و حساب سپرده در بانک داشته باشید. با داشتن این شرایط تازه مراحل اداری شروع می­شود. متوجه خواهید شد که برای دریافت وام خود چند ماه باید صبر کنید. از این رو وام بانکی گزینه مناسبی برای شخصی که نیاز فوری به پول دارد نیست. در این شرایط با داشتن سند ملکی که شش دانگ آن کامل به نامتان است می­توانید به مراجعه کرده و وام فوری دریافت کنید.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات وام با ضمانت سند مسکونی با ما در تماس باشید.شرایط و نحوه دریافت وام به مبلغ مورد نظر و ارزش سند مسکونی قابل تغییر است. نظر به شرایط اقتصادی کشور و افزایش روز افزون هزینه ها، بهترین راهکار برای پوشش هزینه ها و جلوگیری از کاهش سطح رفاه خانواده، بهره گیری از تمام سرمایه های منقول وغیر منقول جهت افزایش درآمد است.

وام  با سند خانه  و آپارتمان

یکی از این منابع جهت کسب درآمد اسناد مالکیت منزلی است که در آن ساکن هستید و اکثر افراد جامعه از نحوه بهره مندی از مزایای آن بی اطلاع هستند. ما در مجموعه طنین سازه در کنار شما هستیم و با آگاهی مناسب به تحقق رویاهای شما کمک خواهیم کرد.

نحوه اخذ وام با سند مسکونی

از گذشته تا به امروز یکی از راه­هایی که می­تواند در مشکلات اقتصادی به ما کمک کرده و کمبود نقدینگی ما را جبران می­کند. اما زمانی­که به بانک مراجعه می­کنید، متوجه خواهید شد که دریافت وام ساده نبوده و شما باید یکسری شرایط را داشته باشید تا وام به شما تعلق بگیرد. اول اینکه باید در بانک مورد نظر حساب سپرده داشته باشید و بعد از گذشت چند ما می­توانید درخواست وام دهید. دوم اینکه برای دریافت وام باید ضامن معتبر معرفی کنید.

بانک هنگام پرداخت وام بسیار سخت­گیر است و می­خواهد مطمئن شود که شما حتما اقساط را پرداخت می­کنید. به همین دلیل از شما ضمانت می­خواهد. اما افراد بسیار هستند که نمی­توانند ضامن معتبر معرفی کنند. از این رو از دریافت وام بانکی منصرف خواهند شد. در این شرایط اگر خانه­ای دارید، می­توانید با سند آن از موسسات وام دهنده، وام با سند مسکونی دریافت کنید. تنها کافیست که سند خود را به هلدینگ طنین سازه ارائه دهید و وام فوری یک روزه دریافت کنید.

مزایای دریافت وام با سند مسکونی

وام با سند مسکونی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • این وام بدون ضامن است. بدین معنی که ارائه سند کافیست و لازم نیست که شما یک ضامن معتبر معرفی کنید. در واقع، سند ملک به عنوان ضمانت است.
  • این وام به حفظ سرمایه شما کمک می­کند.
  • درگیر کار اداری نخواهید شد.
  • این وام فوری و یک روزه پرداخت خواهد شد.

حفظ سرمایه با دریافت وام با سند مسکونی

زمانی­که با مشکلات نقدینگی روبه رو هستید، زمانی­که مشاهده می­کنید دریافت وام بانکی بسیار زمان­بر است، ممکن است به فکر فروش ملکتان باشید. اما از بسیاری از جهات این کار به نفع شما نیست. اول اینکه با این اوضاع بازار مسکن، خریدار به سختی پیدا خواهد شد. با فرض اینکه خریدار پیدا شود، از آنجا که قیمت ملک روز به روز بالا می­رود، در آینده نمی­توانید خانه خریداری کنید. به همین دلیل سرمایه خود را از دست خواهید داد. در این زمان بهترین روش این است که وام با سند مسکونی دریافت کنید. زیرا با دریافت این وام، هم به حفظ سرمایه خود کمک کردید و هم مبلغ موردنظرتان را دریافت کردید. برای دریافت وام با سند مسکن می­توانید به هلدینگ طنین سازه مراجعه کنید.

وام بدون ضامن با سند ملکی

زمانی که می­گوییم وام با سند مسکونی یک وام بدون ضامن است، ممکن است تعجب کنید. چرا که امکان ندارد وامی بدون ضامن باشد. زمانی­که به بانک مراجعه می­کنید، متوجه خواهید شد که حداقل باید یک ضامن معرفی کنید. اما زمانی که وام با سند مسکونی دریافت می­کنید، سند شما به عنوان ضمانت در گروی هلدینگ طنین سازه می­ماند. زمانی­که اقساط را به­طور کامل پرداخت کردید، سند به شما باز خواهد گشت..

وام بدون ضامن با سند ملکی

تعداد اقساط وام با سند مسکونی

زمانی­که به هلدینگ طنین سازه جهت دریافت وام با سند مسکونی مراجعه می­کنید، تعداد اقساط وام را خودتان تعیین می­کنید. درواقع تعیین تعداد اقساط توافقی بین دو طرف است. شما می­توانید تعیین کنید که چه تعداد قسط داشته باشید. نکته­ای که نباید فراموش کنید این است که در پرداخت اقساط جدی بوده و سر وقت اقساطتان را پرداخت کنید. در صورت عدم پرداخت قسط، هلدینگ طنین سازه سند شما را مصادره خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره وام با سند مسکونی، به هلدینگ طنین سازه مراجعه کنید.

فرآیند دریافت وام با سند مسکونی

فرآیند دریافت وام با سند مسکونی از هلدینگ طنین سازه یک روزه و فوری انجام می­شود. تمامی مراحل دریافت وام فوری در این هلدینگ زیر نظر وکیل انجام شده و بقیه کارها در دفترخانه اسناد رسمی به اتمام می­رسد. به همین دلیل جای هیچ نگرانی نبوده و پروسه دریافت وام به درستی و قانونی انجام می­شود. شما دیگر درگیر یافتن ضامن و مراحل اداری نخواهید بود. برای دریافت وام با سند مسکونی و وام با سند خودرو در تهران و کرج به هلدینگ طنین سازه مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره این وام­ ها می­توانید با هلدینگ طنین سازه تماس بگیرید.

از کدام بانک ها میتوان وام با سند مسکونی گرفت؟

اول از همه موضوع به نوع بانک بر می گردد، زیرا شرایط دریافت وام با سند ملکی در میان بانک ها یکسان نمی باشد و هر کدام قوانین مختص به خود را دارند که شخص ملزم به رعایت تمامی آن ها می باشد.از جمله بانک های که به صورت فوری به متقاضیان خود به صورت فوری وام با سند ملکی را ارائه می دهند موارد زیر می باشند:

  • بانک دی.
  • بانک انصار.
  • بانک قوامین.
  • بانک پارسیان.
  • بانک تجارت.
  • بانک ملت.
  • و

دریافت وام با سند ملک کار چندان سختی نیست، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز می توانید با طی کردن مراحل اختصاصی به هر شعبه قادر به دریافت وام خود شوید.

هر کدام از بانک ها برای وام با سند ملکی مبالغ مختلفی در نظر گرفته اند که طی بخشنامه های اجرا شده در سال 98 متقاضیان می توانند در بانک ملت با دریافت یک وام 36 ماهه برای سه نفر به مبلغ 50 میلیون برای هر شخص را دریافت کنند.علاوه بر آن طرح های دیگری نیز وجود دارد که شخص با توجه به شرایط خود و در نظر گرفتن سود و مبلغ وام می تواند اقدام به دریافت وام مورد نظر کند.

حتما با این موضوع بسیار مواجه شده اید که برای گرفتن وام از شما ضمانت های گوناگون را در قبال پرداخت مبلغ مورد نظر وام از شما می خواهند که یکی از آن ها سند ملکی مفروز می باشد.شما می توانید با در گرو گذاشتن سند ملکی خود اقدام به دریافت وام با مبلغی متفاوت کنید، اما تنها سند ملکی برای گرفتن وام کفایت نمی کند و باید شرایطی را رعایت کرد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره ای کوچک کرده ایم.

وام تامین سرمایه بهار با سند مسکونی

وام با سند مسکونی تامین سرمایه بهار یکی دیگر از تسهیلات تامین سرمایه بهار است .که به دلیل برخورداری از مزایای متعدد با متقاضیان بسیاری همراه می باشد. گفتنی است متقاضی دریافت تسهیلات سند ملکی تامین سرمایه بهار پس از تائید کارشناس ما می تواند به میزان مشخصی از ارزش ملک اقدام به دریافت وام کند لازم به ذکر است که در بیشتر موارد بین 65 الی 70 درصد از ارزش ملک به مشتری وام پرداخت می شود.

دکمه بازگشت به بالا