رویدادها و حوادث

کلاهبرداری با مشاوره ازدواج – پرتال پارسی

رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری مشاور ازدواج جعلی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پرتال پارسی ، سرهنگ دیوید معظمی گودرزی در توضیح جزئیات این خبر گفت در تاریخ 9 ژوئیه ، خانمی 40 ساله به پلیس فتا گفت که با یک گروه ، یک کانال تلگرامی و یک صفحه اینستاگرام در فضای مجازی ملاقات کرده است. وی مشاور ازدواج را معرفی کرد و پیروان زیادی داشت ، بنابراین این زن نیز به این صفحات پیوست ، کم کم با مدیر گروه آشنا شد و از وی در مورد ازدواج مشاوره خواست.

وی افزود: “زن پس از تماس با مدیر گروه ، مبلغی را به حساب خود واریز كرد تا خدمات مشاوره بدست آورد ، اما پس از آن هیچ خدمتی دریافت نكرد و خود را به عنوان مشاور معرفی كرد. مدیر گروه مرتكب كلاهبرداری شد و به همین دلیل به پلیس فتا مراجعه كرد.

رئیس پلیس فتا تهران گفت تحقیقات به گروهی از مهندسان پلیس فتا تحویل داده شده است.

گودرزی افزود: تحقیقات توسط تیم تحقیق پلیس همچنین نشان داد که متهم با راه اندازی یک ربات ، یک کانال تلگرامی و یک گروه و یک صفحه اینستاگرام پیروان زیادی پیدا کرده و کسانی را که می خواستند با آنها ازدواج کنند با گرفتن پول از آنها فریب می دهد.

رئیس ارشد پلیس فتای تهران: طبق توافق دادگاه ، متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شد و در آنجا مورد بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد. وی به جرم جنایت به دادگاه فرستاده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا