رویدادها و حوادث

کشف و پلمب کارگاه تولید سموم کشاورزی تقلبی در خرم‌آباد

پرتال پارسی/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: با پلمپ یک کارگاه غیرمجاز در شهرستان خرم آباد 4 هزار لیتر سم، کود و رنگ تقلبی کشاورزی به ارزش 10 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

یحیی الهی امروز در نشست خبری گفت: ماموران کلانتری 15 خرم آباد با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تولید سموم کشاورزی تقلبی در کارگاهی غیرمجاز این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی ها و بررسی های اولیه مشخص شد مردم خرم آباد با راه اندازی کارگاه هایی در سطح استان اقدام به ساخت سموم تقلبی با برندهای تقلبی و به روش های مختلف می کردند.

رئیس پلیس لرستان با اشاره به اینکه ماموران پس از مذاکرات قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از آن کارگاه 4000 لیتر سموم کشاورزی، کود و رنگ غیر مجاز و تقلبی و همچنین مقادیر زیادی برچسب های چاپ شده و PET جعلی پیدا شد. .

الهی ارزش اقلام مکشوفه را 10 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد کرد و گفت: در این رابطه یک کارگاه پلمب و یک نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس لرستان با اشاره به اینکه متهم برای محاکمه به دادسرا فرستاده شد، گفت: پلیس با افرادی که قصد تولید محصولات تقلبی و به خطر انداختن سلامت مردم را دارند و در صورت اطلاع از موارد جدید با شهروندان برخورد جدی می کند. در این راستا بلافاصله با شماره تلفن 110 وضعیت را به پلیس اطلاع دهید تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان جلوگیری و با آنها مبارزه قاطع کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا