رویدادها و حوادث

کشف بیش از ۱۷۸میلیارد انواع کالا و ارز قاچاق طی هفته گذشته در کشور

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در هفته گذشته انواع کالاها و ارزهای قاچاق به ارزش بیش از 178 میلیارد ریال کشف و 14 مظنون در کشور دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، سردار سهراب بهرامی وی افزود: طی هفته گذشته ، پلیس با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، انواع کالاهای قاچاق از جمله سوخت ، لوازم خانگی ، دام و ارز را در کشور کشف کرده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی هفته گذشته 350 گوسفند قاچاق به ارزش حدود 9 میلیارد ریال و انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال کشف کردند.

معاون پلیس امنیت اقتصادی ناجا همچنین یادآور شد که هفته گذشته مأموران مبارزه با قاچاق کالا در پلیس فرودگاه کشور هنگام ردیابی مسافران خروجی ، ارزهای مختلفی از جمله بیش از 129 میلیارد ریال دلار ، درهم و یورو کشف کردند.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کل کالاها و ارز کشف شده را بیش از 178 میلیارد ریال تخمین زدند ، افزود: 14 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا گفت: مبارزه با قاچاق غله و سازمان یافته در زمینه قاچاق کالا و ارز همچنان در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس بهرامی ، وی از هموطنان خود خواست هرگونه جرم اقتصادی و کالای قاچاق و ارز را به شماره تلفن 110 پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا