کرونا 26 میلیون آمریکایی را اخراج کرده است

کرونا 26 میلیون آمریکایی را اخراج کرده است

تعداد آمریکایی هایی که به دنبال مزایای بیکاری هستند ، از 26 میلیون فراتر رفته است.

طبق گزارش رویترز ، تعداد افرادی که متقاضی دریافت مزایای بیکاری هستند ، به دلیل خاموش شدن اکثر اقتصاد آمریکا و گسترش کندگی ویروس ها ، به رکوردی بالغ بر 26.5 میلیون نفر رسیده است. امروز ، ایالات متحده یکی از مراکز برجسته تاج در جهان است و تقریباً یک چهارم کلیه قربانیان تاج در سراسر جهان شهروندان آمریکایی هستند.

کریس بانک ، اقتصاددان ارشد بانک میتسوبیشی ، گفت: “وقتی اوضاع ادامه یابد ، ما باید منتظر معجزه باشیم. اقتصاد خطرات بسیار جدی دارد و هرچه اقتصاد پیشرفت کند ، مقابله با آن دشوارتر است.

ادعا می کند که 16.2 درصد از نیروی کار ایالات متحده بیکار هستند ، اما پیش بینی می شود این تعداد تا پایان ماه مارس به 30 میلیون نفر برسد. در این صورت ، نتیجه کلی ایجاد شغل در اقتصاد ایالات متحده تا سال 2010 از بین خواهد رفت.

بیکاری در تنسی ، کارولینای جنوبی و فلوریدا به شدت افزایش یافته است ، در حالی که بیکاری در میشیگان و نیویورک کمتر از هفته گذشته است.

از طرف دیگر ، تعداد کل خانه های فروخته شده در ماه مارس در ایالات متحده 15.4 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2013 است.

دولت ایالات متحده به زودی بسته حمایتی 84 میلیارد دلاری برای مشاغل کوچک را اعلام خواهد کرد.

جیمز نایتلی ، اقتصاددان بانک ان بی سی گفت: “احتمال دارد که در چند هفته آینده بیکاری کند شود ، اما هنوز زمان طولانی وجود دارد تا بازار کار به حالت عادی برگردد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا