ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل oil balancing

شستشو صورت یکی از اساسی ترین و ابتدایی ترین مراحل یک روتین مراقبت پوستی است که در انجام آن باید دقت کنیم. انتخاب شوینده مناسب صورت اگر درست و اصولی انتخاب نشه ممکنه باعث از بین رفتن سد دفاعی پوست بشه و در نتیجه پوست اسیب میبینه .اینکه می گوییم بسته شدن منافذ باز پوستی یعنی قطع شدن راه ارتباطی پوست با محیط و عدم دریافت رطوبت ، و مواد مغذی به پوست می شود که موجب می شود روز به روز از طراوت و تازگی و کیفیت پوست شما کم شود .

پوست

شما عزیزان با شستن و تمیز کردن صورت خود به کمک ژل های شستشو ، تمای الودگی های صورت خود را پاک می کنید و این کار موجب می شود منافذ باز پوست شما همواره باز بماند و پوست شما توانایی دریافت مواد مغذی از جمله سرم ها  کرم ها را خواهید داشت . قیمت ژل شستشوی صورت پوست چرب نسبت به قیمت سایر محصولات مقداری بیشتر است.

چرا صورت ما جوش می زند ؟

با ترشح زیاد چربی و بسته شدن منافذ باز پوستی جوش ها به وجود می آیند . شما برای مقابله با جوش ها نیاز دارید همواره پوست خود را از الودگی ها مثل آرایش و عوامل محیطی پاک کنید .

ژل شستشو پوست چرب نوتروژینا

ژل شستشو پوست چرب نوتروژینا با تنظیم ترشح غدد چربی صورت از ایجاد و ترشح زیاد چربی جلوگیری می کند و اثر مات کنندگی دارد . همانطور که می دانید یکی از علل جوش صورت ترشح بیش از اندازه چربی صورت است . در مواد سازنده فیس واش سبز نوتروژینا از عصاره لیمو استفاده شده است که موجب شفافیت پوست شما می شود . همچنین از عصاره آلوئه ورا استفاده شده که بعد از شستن صورت خود احساس کشیدگی نمی کنید .

ترکیبات سازنده این محصول فاقد چربی و پارابن است . بنابراین برای پوست های چرب و مختلط و همچنین پوست های حساس که در اثر عوامل مختلف مثل درمان جوش ، خشک و بی آب شده اند مناسب است .

  • حاوی عصاره آلوئه ورا و لیمو
  • تنظیم کننده ترشح چربی پوست
  • مات کننده و شفاف کننده پوست
  • ضد جوش به خصوص جوش های سر سیاه
  • حجم 200 میلی لیتر
  • ساخت فرانسه

مرحله اول : اگر جز آن دسته از افراد هستید که آرایش می کنید و یا از ضد افتاب رنگی استفاده می کنید ، ابتدا پوست خود را با  پاک کنید . این  مورد برای تمامی ژل های شستشو صورت صادق است . زیرا شوینده ها به صورت تخصصی پاک کننده پوست از چربی و آلودگی ها میباشند و وظیفه پاکسازی آرایش باید به میسلار واتر ها سپرده شود.

مرحله دوم : صورت خود را با آب خیس کنید سپس مقداری از ژل را به اندازه یک بند انگشت روی دست تمیز ریخته و با ماساژ دادن دو دست به هم ، آن را به کف تبدیل کنید .سپس کف را به صور بزنید وبه اندازه یک دقیقه ماساژ دهید .

مرحله آخر : به کمک آب ولرم ( نه خیلی سرد و نه خیلی گرم )‌ پوست را ابکشی کنید . سپس به کمک یک حوله نرم و تمیز به صورت ضربه ای و ارام پوست ارخشک کنید .

برای مراقبت بیشتر نیاز است این نکات را رعایت کنید :

  • بعد از خشک کردن پوست خود ، از تونر مناسب استفاده کنید .
  • پوست خود را به کمک یک آبرسان و مرطوب کننده  ، تقویت کنید . زیرا ابرسانی پوست یکی از مهم ترنی مراحل روتین پوستی می باشد .
  • و در اخر اگر با آفتاب مواجهه می شید ، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید . چرا که نور آفتاب علاوه بر این که برای پوست مضر است ، محرک غدد چربی است و باعث ایجاد جوش می شود .

معمولا افرادی که پوست چرب دارند بیشتر در معرض ایجاد جوش و آکنه روی پوست خود هستند و همیشه این موضوع باعث آزردگی خاطر آن‌ها می‌شود. به خاطر تولید چربی زیاد، روی پوست براقیت زیادی ایجاد می‌شود و زودتر نیاز به شستشو دارد. برای شستشوی پوست چرب باید از شوینده‌های مناسب و حتما فاقد چربی استفاده کرد تا از بروز جوش و آکنه پیشگیری شود. برای استفاده از ماسک صورت کربن فعال ویتابلا ابتدا پوست خود را با استفاده از پاک کننده های آرایشی تمیز کرده و سپس شستشو دهید وبعد ماسک را روی پوست قرار دهد.

ژل‌های شستشو به کنترل چربی اضافی پوست و رفع براقیت ناشی از آن کمک می‌کنند و مانع از ایجاد خشکی روی پوست می‌شوند. ژل شستشو صورت ضد جوش وآکنه مناسب پوست های مستعد جوش  شوینده ملایم پوست بوده و به پاکسازی عمیق منافذ پوست از آلودگی‌ها و چربی‌ها کمک زیادی می‌کند. این محصول با از بین بردن سلول‌های مرده و کهنه پوست موجب روشن شدن و شفافیت بیشتر پوست می‌شود.

ژل شستشو صورت ضد جوش نوتروژینا

ژل شستشو صورت ضد جوش نوتروژینا پوست را آبرسانی و رطوبت‌رسانی کرده و موجب نرم و لطیف شدن آن می‌شود و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌نماید. این ژل شستشو دارای اسید سالیسیلیک و PH مناسب با پوست است و به کنترل چربی پوست کمک می‌کند و در رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید موثر است.

هنگامی که صحبت از مراقبت از پوست به میان می آید، شستشوی صورت قابل اعتماد و موثر یک گام اساسی در هر روتینی است. ، یک برند مشهور مورد اعتماد میلیون ها نفر، طیف گسترده ای از محصولات را برای رفع نگرانی های مختلف پوست ارائه می دهد. یکی از پیشنهادات برجسته آنها، ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل Spot Controlling است. در ادامه به بررسی مزایا، مواد تشکیل دهنده و استفاده صحیح از این محصول می پردازیم و به شما کمک می کنیم تا متوجه شوید که چرا این یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال پوستی شفاف و سالم هستند.

  1. کنترل نقطه هدف:
    ژل شستشو صورت نوتروژینا به طور خاص برای مبارزه با مشکلات رایج پوست مانند آکنه، لک و جوش طراحی شده است. این حاوی مواد فعالی است که با هم کار می کنند تا لکه ها را هدف قرار داده و کنترل کنند و از ایجاد لکه های جدید جلوگیری کنند. با گنجاندن این شستشوی صورت در روتین مراقبت از پوست خود، می توانید به طور موثری این نگرانی ها را مدیریت کنید و به پوست شفاف تری برسید.
  2. اسیدسالیسیلیک برای درمان آکنه:

یکی از مواد کلیدی در شستشوی صورت با ژل شستشو صورت نوتروژینا، اسید سالیسیلیک است. اسید سالیسیلیک که به دلیل خاصیت مبارزه با آکنه شناخته شده است، به منافذ نفوذ می کند و به حل کردن چربی اضافی و سلول های مرده پوست کمک می کند. این عمل منافذ را باز می کند، بروز آکنه را کاهش می دهد و از جوش های بعدی جلوگیری می کند. استفاده منظم از این شوینده صورت می تواند به تمیزی و بدون لک پوست شما کمک کند.  از عطر موی ویتابلا با خیالی راحت استفاده کنید چون این محصول هیچ  آسیبی به بافت مو نمی زند.

بدون روغن و غیر کومدوژنیک:
روغن اضافی یکی از عوامل رایج آکنه و جوش است. ژل شستشو صورت نوتروژینا بدون چربی است، به این معنی که چربی غیر ضروری به پوست شما اضافه نمی کند. علاوه بر این، غیر کومدون زا است، به این معنی که منافذ شما را مسدود نمی کند. این ترکیب به تمیز نگه داشتن پوست شما کمک می کند و کمتر مستعد ایجاد لک است و آن را به انتخابی عالی برای کسانی که با پوست های چرب یا مستعد آکنه دست و پنجه نرم می کنند، تبدیل می کند.

دکمه بازگشت به بالا