ورزش و نشاط

ژسوس: یک مصاف سنتی با نماینده ایران داریم/ مواریس از ایده‌هایم آگاه است

سرمربی الهلال می‌گوید سرمربی سپاهان شناخت خوبی از تاکتیک‌هایش دارد.

به گزارش پرتال پارسی، سپاهان و الهلال فردا (پنجشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم. یک بازی سنتی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی است. مورایس هم پرتغالی است و از ایده‌های من آگاه است. بازی خوبی خواهد بود و ما هم کاملا آماده هستیم.

او درباره خط زدن کالیدو کولیبالی از ترکیب تیم الهلال گفت: ما یک تیم کامل داریم. کولیبالی، میشل و رودی را نیاوردیم اما اعتماد کاملی به تیم داریم. مشکل ما بازیکنان نیستند. مشکل ما بازی با سپاهان است و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

همچنین حسن التمبکتی، بازیکن الهلال در رابطه با تقابل با سپاهان عنوان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است اما کاملا آماده‌ایم و امیدواریم با تمرکز بالا فردا در زمین پیروز شویم. کاملا طبیعی است که همدیگر را می‌شناسیم. شناخت خوبی از هم در رده ملی و باشگاهی داریم.

ادامه دارد…

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا