چگونه ماشین ظرفشویی بوش را جرم گیری کنیم؟

رسوبم زدایی اشین لباسشویی بسیار مهم است، زیرا علاوه بر افزایش بهره وری و جلوگیری از ایجاد بو در ماشین لباسشویی باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی نیز می شود. بنابراین لازم است به تدریج از مقیاس ماشین ظرفشویی بوش کاسته شود. این مقاله پایدار سرویس نحوه جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش و آنچه شما باید بدانید را شرح می دهد.

رسوب زدایی ماشین ظرفشویی بوش

رسوب زدایی ماشین ظرفشویی بوش یک فرآیند بسیار مهم و ضروری است که به حفظ بهداشت، عملکرد و عمر طولانی کمک می کند. با گذشت زمان و استفاده مکرر از ماشین ظرفشویی، کثیفی، روغن و چربی روی قطعات آن جمع می شود که می تواند عملکرد ماشین ظرفشویی را کاهش دهد.

با جرم گیری منظم، این آلودگی ها از ماشین ظرفشویی پاک می شوند و تمیزی آن حفظ می شود. همچنین تمیز کردن ماشین ظرفشویی برای حفظ عملکرد آن بسیار مهم است.

رسوب زدایی کارایی دستگاه را بهبود می بخشد، مصرف آب و برق را کاهش می دهد و هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی بوش را کاهش می دهد. علاوه بر این از بوی بد ظروف جلوگیری می کند.

چه زمانی ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم؟

زمان مناسب برای جرم گیری ماشین ظرفشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور کلی می توانید ماشین ظرفشویی را در شرایط زیر جرم گیری کنید:

1. به طور منظم و دوره ای: پس از چندین دوره شستشو و استفاده از ماشین ظرفشویی، بهتر است ماشین را وزن کنید.

2. لکه و کثیفی روی ظروف بعد از شستشو: اگر ظروف بعد از شستشو در ماشین ظرفشویی کاملاً شسته نشدند یا لکه و کثیفی وجود داشت، بهتر است دستگاه را پایین بیاورید.

3. بوی نامطبوع: اگر ماشین ظرفشویی بوی نامطبوعی دارد، احتمالاً باید کاهش یابد.

4. بعد از مدت زمان معین: می توانید زمان مناسب تخلیه را بر اساس تعداد دفعات استفاده از ماشین ظرفشویی تعیین کنید. به عنوان مثال، می توانید دستگاه خود را هر ماه یا هر دو هفته یکبار شارژ کنید.
برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران با ما تماس بگیرید.

نحوه جدا کردن رسوب از ماشین ظرفشویی بوش

برای جرم گیری ماشین ظرفشویی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

استفاده از مواد شوینده یا پودر مخصوص

از سرکه یا لیمو و جوش شیرین استفاده کنید

بخار در برخی از کاربردهای صنعتی استفاده می شود

چگونه ماشین ظرفشویی خود را با سرکه و جوش شیرین تمیز کنیم؟

علاوه بر این، برخی از مدل های ماشین ظرفشویی ممکن است توصیه های خاصی در مورد استفاده از سرکه و جوش شیرین داشته باشند. بنابراین دستورالعمل های دستگاه خود را بخوانید.

خراش ها را با صابون ظرفشویی کاهش دهید

این جرم‌گیرها معمولاً به‌صورت قرص یا قرص حاوی جرم‌گیر شیمیایی داده می‌شوند. یک ماده شوینده مخصوص در محفظه ماشین ظرفشویی قرار دهید. توجه داشته باشید که روش نصب تبلت ماشین ظرفشویی ممکن است بر اساس مدل دستگاه متفاوت باشد، بنابراین دستورالعمل های دستگاه خود را بخوانید.

ماشین لباسشویی را روشن کنید و یک برنامه شستشوی طولانی را انتخاب کنید. پس از اتمام این فرآیند، داخل ماشین ظرفشویی را با یک پارچه تمیز کاملا خشک کنید.

دکمه بازگشت به بالا