سلامت و تندرستی

چگونه لباس‌هایمان را کرونازدایی کنیم؟

اخبار آفتاب:

لازم به ذکر است هیچ توصیه ای برای ضد عفونی پارچه با الکل در دوره ویروس کرونا وجود ندارد. هر چه سطح آن نرم و صاف تر باشد ، طول عمر آن بیشتر خواهد بود. طول عمر تاج در لباس حدود 24 ساعت است.

البته ویروس مدت زیادی در پارچه نمی ماند ، اما مدت طولانی در پلاستیک و فلز می ماند. همچنین هرچه الیاف موجود در یک پوشاک طبیعی تر باشد نسبت به ویروس مقاومت کمتری دارند. بنابراین سعی کنید در این زمان لباس هایی بدون دکمه یا دکمه های کوچک در قسمت بیرونی بپوشید. همچنین در مورد تاج از روسری متخلخل استفاده نکنید.

چگونه می توانم لباس خود را بخورم؟

وقتی بیرون می آیید ، لباس های خود را کنار درب آویزان کنید و یک روز بگذارید. نیازی به شستن روزانه لباس نیست. هنگام برداشتن آن ، لباس را تکان ندهید. این امر به این دلیل است که می توان با استفاده از لرزش در هوا ، coronavirus پخش کرد.

لازم به ذکر است که کف کفش می تواند به کورو ویروس آلوده شده و وارد خانه شود. بنابراین با کفش وارد خانه نشوید. کفش های خود را بردارید ، آنها را روی کفش های خود بگذارید و آنها را بپوشانید.

طبق گفته های تلگرام و بادا ، اگر كسی می خواهد با لباس خود روی مبل بنشیند ، بهتر است كه پارچه نخی را روی مبل بگذارید یا صبر كنید كه پارچه یک روز بماند یا آن را بشوید. لازم به ذکر است که کلیه مواد شوینده استاندارد موجود در بازار ویروس را از بین می برد ، بنابراین لباس ها یا پارچه ها را در دمای اتاق با مواد شوینده و مایع معمولی بشویید و در تبلیغات مواد شوینده ضد ویروسی دخالت نکنید.

دکمه بازگشت به بالا