اقتصادیسلامت و تندرستیعمومیکسب و کار ویژه

چه طوری می‌توان گانودرما را تشخیص داد؟

فروش قارچ گانودرما خالص به دو صورت سالم و آسیاب شده

فروش محصولات گانودرما: از آنجا که مصرف قارچ گانودرما به صورت پودر و آسیاب شده بسیار راحت‌تر است و خیلی از افراد نیز امکان آسیاب کردن این قارچ را به دلیل سفت بودن در منزل ندارند ایران گانودرما این قارچ محبوب را در بسته‌های صد گرمی و به دو صورت سالم و آسیاب شده عرضه می‌کند. شما هنگام سفارش قارچ گانودرما می‌توانید انتخاب نمایید که کدام نوع برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است که تمامی قارچ‌ها به صورت خشک شده هستند.

قارچ گانودرما که نام علمی آن Ganoderma Lucidum است جز گونه قارچ های قرمز است و در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. این قارچ ارزش درمانی و تغذیه ای بسیار زیادی دارد یکی از کامل‌ترین مواد غذایی در طبیعت است. این قارچ حدود ۲۰۰۰ سال است که در چین برای مسائل درمانی از آن استفاده می‌شود و چینی‌ها به آن Lingzhi می‌گویند. گانودرما در چین به نمادی از سلامتی و طول عمر تبدیل شده است و به آن اکثیر جوانی نیز می‌گویند. در زمان بسیار دور گانودرما در دسترس مردم عادی قرار نداشت و مخصوص پادشاهان بود. اما خوشبختانه امروزه این قارچ سلامتی بخش در اکثر کشورها در دسترس عموم مردم قرار گرفته و بسیاری از مردم از آن برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می‌کنند.

 قارچ گانودرما چگونه سیستم ایمنی بدن شما را تقویت میکند؟

یکی از مهمترین خواص  قهوه فوری سوپریم  افزایش و بالا بردن دو چندان سیستم ایمنی بدن انسان می‌باشد. در حالی که برخی از جزئیات در این باره هنوز هم کاملا مشخص نشده است، مطالعات و آزمایشات نشان داده‌اند که قارچ گانودرما می‌تواند بر ژن‌های گلبول سفید خون تاثیر بگذارد. بدین ترتیب می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تا حد گسترده‌ای بالا ببرد.
همچنین بنا بر تحقیقات منبع اطلاع رسانی دکتر آکس و سایت  :
درون قارچ گانودرما نوعی فعالیت‌های مولکولی وجود دارد که سبب افزایش سلول‌های سفید و قاتل سرطان می‌شود. این سلول‌های طبیعی به وجود آمده به طور جدی با سرطان مقابله می‌کنند. از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره‌ی قارچ گانودرما این است که این گیاه می‌تواند تعداد دیگر گلبول‌های سفید (لنفوسیت‌ها) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد. برخی بر این باورند که قارچ گانودرما فقط می‌تواند بر روی افرادی که از بیماری رنج می‌برند تاثیرگذار باشد، درصورتی که چنین نیست. تمامی انسان‌ها می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از پودر قارچ گانودرما استفاده نمایند.

اگر شما به بیماری‌هایی مثل ویتیلیگو یا پیسی، پسوریازیس یا بیماری‌های دیگری که به علت ضعف سیستم ایمنی بدن هستند مبتلا هستید با تقویت سیستم ایمنی بدن خود از طریق مصرف قارچ گانودرما می‌توانید این بیماری‌ها را برطرف نمایید. و اگر مبتلا به سرطان هستید می‌توانید از این قارچ برای کمک به بهبود وضعیت خود استفاده نمایید.

آنتی اکسیدانهای فراوان قارچ گانودرما باعث پیشگیری از ابتلا و مبارزه با بسیاری از بیماریهای شما میشود

قهوه گانودرما یکی از منابع قدرتمند آنتی اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. این قارچ دربرگیرنده سطح بالایی از آنتی اکسیدان‌هاست. پپتید گانودرما لوسیدوم قوی‌ترین آنتی اکسیدانی است که در این گیاه یافت می‌شود. سایر آنتی اکسیدان‌ها شامل پلی‌ساکاریدها، کمپلکس پپتید پلی ساکاریدی و ترکیبات فنولی است.

قارچ گانودرما یا داروهای شیمیایی؟

 

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما لوسیدم در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. امروزه بسیاری از مردم استفاده از گیاهان دارویی و ارگانیک را به داروهای شیمیایی ترجیح می دهند و تا حد ممکن سعی میکنند برای درمان و علاج بیماری خود از داروهای گیاهی استفاده کنند. جالبه بدونید که بسیاری از داروهای شیمیایی حاصل تحقیق بر روی گیاهان دارویی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده که حدود ۸۰ درصد از مردم دنیا از داروهای گیاهی استفاده میکنند. یعنی چیزی حدود ۴ میلیارد نفر در دنیا! همین موضوع شرکت های داروسازی هم ترغیب کرده تا مطالعات و تحقیقات زیادی بر روی گیاهان نقاط مختلف جهان داشته باشند.

حتماً می دانید که داروهای شیمیایی عوارض جانبی جدی و بعضاً غیر قابل جبرانی برای بدن به همراه دارد و خیلی از اوقات درمان یک بیماری با داروهای شیمیایی بیماری های دیگری را به وجود می آورد که ممکن است از بیماری اولیه نیز خطرناک تر باشد. علاوه بر عوارض بسیار جدی که داروهای شیمیایی با خود به همراه دارند قیمت آنها نیز بسیار بالاتر از داروهای گیاهی می باشد. داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی با طبیعت و بدن انسان سازگاری کامل دارد.

جایگاه قارچ گانودرما در طب سنتی

در گذشته و زمانی که هنوز داروهای شیمیایی تولید نشده بودند مردم برای درمان بیماری‌های خود تنها از گیاهان و مواد موجود در طبیعت استفاده می‌کردند. یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی که از حدود چهار هزار سال پیش در طب سنتی چین جایگاه ویژه‌ای داشت و به «پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان» شهرت یافت و خواص فوق‌العاده آن باعث شد تا به اکثر کشورها راه پیدا کند قارچ گانودرما نام دارد که به تازگی در کشور ما نیز شناخته شده و از خواص درمانی آن برای بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امریکایی‌ها ۱۴ برابر مردم ایران از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند!

۷۰% از جمعیت چین، ۷۰% از جمعیت کانادا، ۴۸% از جمعیت استرالیا،۴۰% از جمعیت کلمبیا، ۶۵%از جمعیت هند، ۴۹% از جمعیت فرانسه، ۴۲% از جمعیت آمریکا و حدود ۳% از جمعیت ایران در درمان بیماری‌ها از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند. (منبع: )

همچنین بر اساس آمار دیگری که دانشگاه علوم پزشکی اراک منتشر کرده است مصرف داروهای گیاهی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۳ برابر شده است! همچنین ۳۲ کشور در در دنیا دارای دانشکده های طب سنتی هستند.

درمانی به سادگی نوشیدن یک فنجان دمنوش

 

طرز مصرف این قارچ درمانگر و سلامت بخش بسیار راحت است و شما می‌توانید به صورت یک دمنوش آن را دم کنید و میل نمایید.

قارچ گانودرمای جنگلی یا پرورشی ؟

 

ما قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی را پیشنهاد میکنیم. اما به چه دلیل؟؟؟

زمان برداشت قارچ گانودرما:

قارچ پرورشی نسبت به قارچ جنگلی مزایای زیادی دارد. زمان چیدن و برداشت قارچ گانودرما لوسیدوم اهمیت بسیار زیادی دارد. این قارچ بیشترین خواص را در دوره‌ای به نام اسپوردهی دارد و حتماً باید در آن زمان چیده شود تا در بالاترین حد خواص باشد و بیشترین تاثیر را داشته باشد. اگر دیرتر از این دوره برداشت شود تمام اسپورها و خواص خودش را از دست خواهد داد و اگر زودتر از این دوره طلایی هم برداشت و چیده شود نیز خاصیتی به همراه ندارد. یکی از مهم‌ترین مزیت های قارچ گانودرمای پرورشی نسبت به قارچ جنگلی این هست که این قارچ‌ها در سالن‌ها و گلخانه‌ها زیر نظر کارشناسان مجرب رشد میکنند و در بهترین زمان یعنی دوره اسپوردهی چیده میشوند. اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در خصوص زمان رشد یا دوره اسپوردهی وجود ندارد و قارچها توسط افراد عادی در هر زمانی که پیدا شوند چیده می‌شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

اطمینان از اصل بودن قارچ گانودرما لوسیدوم

قارچ گانودرما گونه های مختلفی در طبیعت دارد. اما بیشترین خواص درمانی را گونه «لوسیدوم» آن دارد که در دنیا هم شهرت جهانی پیدا کرده است. گانودرمای پرورشی با بذرهای قارچ گانودرما لوسیدوم که تماماً نیز وارداتی و با کیفیت هستند کشت می‌شود و از اصل بودن این قارچ اطمینان ۱۰۰% می‌توان داشت. اما بسیاری از قارچ‌های گانودرما جنگلی که در بازار وجود دارند گونه لوسیدوم این قارچ نیستند و گونه های دیگری از قارچ گانودرما هستند که خواص کمتری نیز نسبت به گانودرما لوسیدوم دارند.

اطمینان از سلامت و آلوده نبودن قارچ

قطعاً قارچی که در مکانی استریزه و کنترل شده پرورش داده می‌شود نسبت به قارچی که در جنگل و در مجاورت با حشرات، حیوانات و گرد و خاک رشد می‌کند بسیار سالم‌تر است. قارچ گانودرما جنگلی ممکن است ماهها بر روی زمین یا تنه درختان باقی بماند تا چیده شود و این امر علاوه بر اینکه باعث می‌شود قارچ خواص خود را از دست دهد این قارچ را طعمه حشرات مختلفی مثل کرم ها و موریانه می‌کند و باعث آلوده شدن این قارج می‌شود.

بیشتر از قارچ گانودرما لوسیدوم اصل نمونههای تقلبی اون در بازار وجود داره! فریب افراد سودجو را نخورید

قارچ گانودرما در سال های اخیر همانند دیگر کشورها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و استفاده از این قارچ برای درمان بیماری‌های مختلف در بین مردم رو به افزایش است. این محبوبیت و استقبال زیاد از قارچ گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد سودجوی بسیاری از این موقعیت سواستفاده کرده و بر خلاف اخلاق اقدام به عرضه نمونه های تقلبی از این محصول نمایند. فروش نمونه های مشابه به قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرمای بی کیفیت و خراب از جمله روشهای این گونه از افراد می‌باشد.

یکی از بهترین روشها برای اطمینان از اصل بودن و سالم بودن قارچ گانودرما لوسیدوم و مطمئن شدن از کیفیت آن تهیه قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی می‌باشد. حتماً این قارچ را از مراکز معتبر تهیه نمایید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از مراکزی که این قارچ را تنها به صورت پودر شده به فروش می‌رسانند به هیچ عنوان خرید نکنید. و حتماً قارچ سالم و آسیاب نشده خریداری شده نیز از لحاظ شکل و مشخصات ظاهری با نمونه اصلی آن مطابقت دهید. (نمونه های قارچ پرورشی را در زیر مشاهده نمایید)

ایران گانودرما |بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

برخی از نمونه های قارچ گانودرما تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار

 

فروش قارچ گانودرما تقلبی و بی کیفیت (آپلاناتوم) با ظاهری شبیه به بستههای ایران گانودرما (بستهبندی قبل)

افرادی سودجو با طراحی بسته‌هایی شبیه به بسته‌های ایران گانودرما سعی در فریب مردم دارند. توجه داشته باشید که این بسته‌ها به هیچ عنوان ارتباطی با ایران گانودرما ندارند و صرفاً یک محصول تقلبی است که داخل بسته‌ها نیز از قارچ گانودرما آپلاناتوم استفاده شده که هیچگونه ارزش و خاصیت درمانی ندارد.

فروش گانودرما آپلاناتوم (گانودرما قهوهای) به جای گانودرما لوسیدوم پرورشی

این قارچ خاصیت درمانی زیادی ندارد اما قیمت پایین آن باعث شده تا افراد سودجو این قارچ را به عنوان قارچ گانودرما لوسیدوم (قرمز) بفروشند

قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی بی کیفیت

این نمونه قارچ پرورشی بی کیفیتی است که توسط افراد بی تجربه و به صورت زیرزمینی پرورش داده می‌شود. عدم تخصص کافی در پرورش این قارچ باعث شد تا رشد کاملی نداشته باشد و هاگ و قسمت پهن قارچ تشکیل نشده است و تماماً از ساقه تشکیل است. طبق آزمایشات انجام شده ۹۰درصد خواص قارچ گانودرما در قسمت پهن یا هاگ آن قرار دارد.

قیمت هر بسته قارچ گانودرما درجه یک ۲۲۰ هزار تومان است و شامل ۱۰۰ گرم قارچ کاملاً خالص می‌باشد. هر بسته برای مصرف ۵۰ الی ۶۰ روز کافی است. به عبارتی شما روزانه حدوداً ۳ هزار تومان برای سلامتی خودتون پرداخت می‌کنید!!! محصولات ما کاملاً خالص و ارگانیک است و هیچ افزودنی و مواد شیمیایی با اون ترکیب نشده و شما میتونید با خیالت راحت و بدون نگرانی مصرف کنید.

قیمت هر بسته قارچ گانودرما درجه دو نیز ۱۷۰ هزار تومان می‌باشد. این نوع قارچ نیز قارچ گانودرما پرورشی می‌باشد اما با ماده موثره، خواص و کیفیت کمتر نسبت قارچ گانودرما درجه یک. ما مصرف این نوع گانودرما را توصیه نمیکنیم اما در صورت تمایل برای دریافت قارچ گانودرما درجه دو می‌توانید با ما تماس بگیرید و این محصول را با قیمت ۱۷۰ هزار تومان سفارش دهید.

توضیحاتی در مورد قیمت قارچ گانودرما

با توجه به سوالات زیادی که در مورد قیمت قارچ گانودرما در ایران وجود دارد تصمیم گرفتیم توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

با توجه به متفاوت بودن کیفیت و نوع قارچ گانودرما این قارچ ممکن است با قیمت های مختلفی عرضه شود. اصولاً قیمت گذاری این قارچ بر اساس مقدار و میزان ماده موثره آن انجام می‌شود و نمی‌توان برای همه یک قیمت در نظر گرفت. این قارچ ها از نظر میزان ماده موثره، خواص و مقدار مصرف بسیار متفاوت هستند. اشتباه بسیار بزرگی که خیلی از افراد و فروشندگان انجام می‌دهند این است که یک مقدار مصرف مشخص را برای تمامی قارچ‌ها توصیه می‌کنند که این کار به شدت اشتباه است. میزان مصرف قارچ گانودرما با توجه به آنالیز آن و مشخص شدن میزان ماده موثره آن تعیین می‌شود

مرور محتوای این مطلب پنهان کردن
دکمه بازگشت به بالا