اقتصادی

چه سرعت اینترنتی لازم دارید؟

هر ISP سرعتهای مختلفی را برای خدمات خود ارائه می دهد که هر یک از آنها توسط افراد استفاده می شود.

ما مفهوم اینترنت کند را می فهمیم ، بارگیری های چند ساعته ، تأخیر در تماشای فیلم های آنلاین یا صفحاتی که مدت زمان طولانی برای بارگیری آن طول می کشد. برخی فکر می کنند مشکل مرورگر یا دستگاه شما یا بازدید از وب سایت مشکل دارد. همه این مشکلات با خدمات WiFi ایجاد می شوند.

سرعت 1 تا 3 مگابیت در ثانیه: برای بررسی اینترنت ، ایمیل ، شبکه های اجتماعی ، بازی های آنلاین کافی است (اما گاهی اوقات تاخیر شما را آزار نمی دهد). با این حال ، این سرعت برای پخش فیلم خیلی مناسب نیست.

سرعت 3 تا 4 مگابیت در ثانیه: حداقل سرعت پخش یک فیلم استاندارد شامل خدماتی مانند Netflix است. این سرعت ممکن است برای مصرف کننده خانگی کافی باشد ، اما با وجود تمام محتوای HD که در حال حاضر در اینترنت موجود است ، چنین سرعتهایی می تواند منجر به تاخیر و کیفیت پایین هنگام تماشای فیلم شود.

سرعت 5 تا 10 مگابیت در ثانیه: حداقل سرعتی که Netflix برای فیلم HD ارائه می دهد 5 مگابیت بر ثانیه است ، اگر می خواهید همزمان از دو سرویس HD استفاده کنید ، باید این سرعت را دو برابر کنید. در حالی که این سرعت اساس خدمات HD است ، اما هنوز فیلم ها را بافر کرده و کیفیت آنها را کاهش می دهد ، به خصوص اگر چندین دستگاه متصل باشند.

سرعت 10 تا 20 مگابیت در ثانیه: حداقل سرعت برای یک تجربه مداوم و قابل اعتماد در اینترنت است. اگر مرتباً فایلها را از اینترنت و سرویس های ابری بارگیری می کنید ، حداقل باید این سرعت را بدست آورید.

20 مگابیت بر ثانیه و بالاتر: خانه هایی با چند رایانه و دستگاه های متصل به اینترنت ، خدمات پخش فیلم ، دستگاه های هوشمند و مشترکین باید حداقل 20 مگابایت خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا