عمومی

چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام در تبریز برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، غلامرضا میرزازاده، دبیر چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام شامگاه یکشنبه در نشست خبری جشنواره موغام در تبریز اظهار داشت: جشنواره موسیقی موغام از دوشنبه ۳۰ بهمن الی شنبه پنج اسفند در تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه ۳۰ بهمن تا جمعه چهار اسفند شاهد اجراهای جشنواره در دو بخش نوازندگی از ساعت ۹ الی ۱۳ و بخش خوانندگی از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در محل آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر خواهیم بود. روز شنبه ۵ اسفند و از ساعت ۱۵ نیز مراسم اختتامیه در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) برگزار خواهد شد.

میرزازاده با اشاره به تقسیم بندی اجراها به دو گروه سنی الف از ۹ الی ۱۷ سال و گروه سنی ب از ۱۸ الی ۴۰ سال گفت: در مجموع هنرمندانی از ۱۸ شهر از هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، تهران، البرز و لرستان در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی از ارسال ۳۴۷ اثر به دبیرخانه از ابتدای فراخوان جشنواره خبر داده و گفت: در نهایت از این تعداد، ۱۳۴ اثر به بخش اجرای نهایی راه یافته اند که ۴۳ اثر مربوط به خوانندگی و ۹۱ اثر نیز نوازندگی است.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام این جشنواره را یکی از جشنواره‌های نخصصی در عرصه موسیقی عنوان کرده و گفت: در مجموع ۵۰ داور به صورت تخصصی در بخش‌های مختلف، کار داوری این جشنواره را برعهده دارند.

دکمه بازگشت به بالا