چرا کراتین یونیورسال نوتریشن خوب است؟

آمینو اسیدها یکی از مواد اساسی مورد نیاز برای عضله سازی هستند و مصرف مداوم آنها نقش مهمی در رشد عضلات بدنسازان دارد. آمینو یونیورسال یکی از مکمل های غذایی با کیفیت موجود در بازار است که می تواند نیاز ورزشکاران را از نظر اسیدهای آمینه ضروری برطرف کند. جالب است بدانید که این محصول بیش از ده سال است که وارد بازار شده و در این مدت بارها کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشته است. شاید از خود پرسیده باشید که این محصول چه مزایایی برای شما دارد. با ما همراه باشید تا تمام جنبه های استفاده از آمینو بیف 100% جهانی را بیاموزید.

پوست

آمینو بیف یونیورسال نوتریشن چیست؟

آمینو بیف یک مجموعه طبیعی از اسیدهای آمینه جهانی است که از پروتئین جدا شده گوشت گاو و جگر گاو آرژانتینی به دست می آید. همانطور که می دانید اسیدهای آمینه بلوک های سازنده پروتئین ها هستند. انواع مختلفی از پروتئین ها وجود دارد که هر کدام نقش منحصر به فردی در سلول دارند. جالب است بدانید که بدن ما قادر به تولید برخی از این اسیدهای آمینه است، در حالی که برخی دیگر جزو اسیدهای آمینه ضروری طبقه بندی می شوند و باید آنها را از طریق غذا یا مکمل ها دریافت کنیم. به یاد داشته باشید که کمبود اسیدهای آمینه در بدن می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.

ورزشکاران و بدنسازان اهمیت مصرف آمینو اسیدها را بیش از دیگران احساس می کنند. در واقع ورزشکاران برای عضله سازی باید آمینو اسیدهای بیشتری را در اختیار عضلات خود قرار دهند. این مشکل باعث شده تا شرکت های مختلف در سراسر دنیا مکمل های غذایی طبیعی یا غیر طبیعی حاوی اسیدهای آمینه تولید کنند. در همین حال، آمینو بیف یکی از بهترین مکمل های اسید آمینه طبیعی موجود در بازار است.

مواد تشکیل دهنده گوشت گاو یونیورسال چیست؟

مکمل یونیورسال بیف آمینوس تمام مواد مغذی آنابولیک موجود در گوشت گاو را فراهم می کند. شرکت یونیورسال نوتریشن برای افزایش کیفیت غذایی این مکمل جگر گاو آرژانتینی را به آن اضافه کرده است. مصرف مواد موجود در کبد می تواند فواید زیادی مانند افزایش رشد و قدرت عضلانی، بهبود متابولیسم، افزایش سطح انرژی، افزایش سطح آهن در بدن و … داشته باشد. نکته خاص این است که بسیاری از افراد طعم جگر را دوست ندارند و به همین دلیل از مصرف آن اجتناب می کنند. با مصرف 100% یونیورسال آمینو بیف، تمام فواید جگر را بدون طعم مشخص به دست می آورید.

پودر کراتین یونیورسال نوتریشن حاوی مجموعه کاملی از اسیدهای آمینه ضروری (EAAs و BCAAs) در دوزهای بالا است. از سوی دیگر، با استفاده از این محصول، از مزایای آلبومین گاوی برای ساختن بافت عضلانی بدون چربی بیشتری بهره مند خواهید شد. شما از هر قرص 1 گرم پروتئین با کیفیت و 4 کالری دریافت می کنید. به طور کلی ترکیبات این مکمل ها عبارتند از:

کمپلکس 100% آمینو اسید (موجود در گوشت گاو و جگر آرژانتینی)

دی کلسیم فسفات

سلولز های میکروکریستالی

اسید استریک

استئارات منیزیم

5 دلیل برای استفاده از Amino Beef Universal

با توجه به آنچه ذکر کردیم، متوجه شدیم که بدن ما با خوردن آمینو بیف یونیورسال مواد مغذی زیادی دریافت می کند. حال این سوال پیش می آید که پس از مصرف این مکمل چه نتایجی را شاهد خواهیم بود؟ به عبارت دیگر دلیل استفاده از این محصول چیست؟ ظاهراً باید بگوییم که نتایج استفاده از این مکمل بسیار واضح و قابل مشاهده است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد استفاده از بیف آمینو یونیورسال را شروع کرده و پس از مدتی بدون توقف به مصرف آن ادامه می دهند. همچنین با توجه به اثربخشی این محصول، آن را به دیگران توصیه می کنند. در زیر 5 دلیل اصلی برای پاسخ به سوال “چرا باید آمینو بیف 100% جهانی بخوریم؟” ذکر کرده ایم

1- فشار دادن عضله گلوتئال

قدرت بدنی رابطه مستقیمی با توده عضلانی دارد. اگر می خواهید آمینو اسیدهای با کیفیت موجود در گوشت گاو را دریافت کرده و بدون خوردن مستقیم گوشت به ماهیچه های خود برسانید، تغذیه کامل آمینو بیف یکی از بهترین گزینه ها است. ممکن است فکر کنید که می توانید این مواد را با استفاده مستقیم از گوشت گاو بدست آورید. باید بگوییم که دو دلیل عمده برای استفاده از مکمل ها به جای مصرف گوشت وجود دارد:

با مصرف مکمل ها می توانید اسیدهای آمینه را به صورت خالص و در دوزهای زیاد دریافت کنید.

با مصرف گوشت گاو، خواه ناخواه مجبور به مصرف چربی حیوانی می شوید. به هر حال، این مکمل همچنین به شما امکان می دهد توده عضلانی بدون چربی بسازید.

۲- تامین پروتئین های لازم برای حفظ استخوان

استخوان ها یکی از مهم ترین بافت های بدن هستند. این بافت علاوه بر اینکه اسکلت و تکیه گاه بدن است، وظایف دیگری مانند تولید خون، ذخیره مواد معدنی و غیره را نیز انجام می دهد. از طرفی این بافت با افزایش سن تحلیل می رود. به همین دلیل، تلاش برای حفظ سلامت استخوان بسیار مهم است. بخش بزرگی از استخوان های ما از پروتئین تشکیل شده است. در واقع فیبرهای پروتئینی موجود در ساختار استخوان ها را قوی تر می کند.

یکی از بهترین راه ها برای محافظت و نگهداری از بافت استخوانی، مصرف پروتئین با کیفیت است. شما می توانید با مصرف مکمل های آمینه گوشت گاو، این پروتئین را در بدن خود در دسترس قرار دهید. از سوی دیگر باید توجه داشت که آمینو گوشت گاو حاوی اسیدهای آمینه مانند آرژنین، گلیسین، پرولین و هیدروکسی پرولین است که برای تشکیل کلاژن ضروری هستند. کلاژن یک فیبر پروتئینی است که نقش مهمی در تقویت استخوان های عضلانی و بافت همبند ایفا می کند. این پروتئین نقش های مهم دیگری مانند حفظ بافت و زیبایی پوست را نیز ایفا می کند.

3- افزایش استقامت عضلات

استقامت عضلانی توانایی عضلات برای ادامه انقباض است. حتماً بارها در باشگاه برای شما اتفاق افتاده است که برای توافق طولانی مدت نیاز به مقاومت بالای گروه عضلانی دارد. فرقی نمی کند با وزنه های سنگین تمرین کنید یا با وزن بدن خود، یکی از اهداف شما احتمالا افزایش استقامت عضلات است. در حالی که می توانید با انجام تمرینات مقاومتی به این هدف برسید، راه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند سریعتر حرکت کنید.

یکی از این راه ها استفاده از مکمل هایی است که حاوی مواد مغذی برای عضلات شما هستند. باید بگویم که آمینو بیف یونیورسال نوتریشن در این دسته از مکمل ها قرار می گیرد. اگر این محصول را همراه با ورزش منظم مصرف کنید، شاهد بهبود واضحی در استقامت عضلانی خود خواهید بود.

4- بهبود متابولیسم

امروزه به عنوان یک واقعیت علمی مهم توسط ورزشکاران پذیرفته شده است که مصرف پروتئین بالا به طور قابل توجهی متابولیسم را افزایش می دهد. متابولیسم بالاتر به این معنی است که میزان کالری که در یک روز می سوزانید افزایش می یابد. ممکن است متوجه شده باشید که برخی افراد زمانی که لاغر هستند زیاد غذا می خورند. در این میان، برخی افراد با وجود کم خوردن، اضافه وزن دارند. این به دلیل متابولیسم متفاوت است. به طور کلی بخش قابل توجهی از متابولیسم تحت کنترل ژنتیکی است. با این حال، این متابولیسم را می توان با برخی تغییرات افزایش داد.

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش متابولیسم، تغییر رژیم غذایی و مصرف پروتئین بیشتر است. آمینو بیف یونیورسال نوتریشن یک محصول عالی برای افزایش سطوح متابولیک در نظر گرفته می شود. البته به یاد داشته باشید که برای رسیدن سریعتر به این هدف، بهتر است عادات غذایی خود را تغییر دهید و همچنین ورزش را در برنامه زندگی خود قرار دهید.

5- افزایش سطح انرژی

Amino Beef Universal Nutrition سطح انرژی شما را افزایش می دهد. شاید از خود بپرسید که چگونه این مکمل می تواند این اثر را ایجاد کند؟ همانطور که قبلاً گفتیم برای تهیه این محصول از جگر گاو آرژانتینی استفاده می شود که به عنوان منبع غنی آهن شناخته می شود. آهن نقش مهمی در بدن ما دارد و کمبود آهن باعث بروز علائم مختلفی می شود. یکی از این علائم خستگی و سطح انرژی پایین است. مکمل آمینو بیف 100% یونیورسال حاوی آهن کافی است، بنابراین می تواند سطح انرژی را افزایش دهد.

دکمه بازگشت به بالا