اقتصادی

چاپ بنر – خبرگزاری آنا

چاپ بنر

اغلب افراد با شنیدن نام چاپ بنر به اولین چیزی که فکر می کنند تابلوهای بزرگ خیابانی است که برای تبلیغات استفاده می شود. علاوه بر این تبریک اعیاد و عرض تسلیت ترحیم یا حتی اطلاع رسانی درباره یک رویداد هم از دیگر کاربردهایی است که معمولا اغلب افراد بنر را با آنها می شناسند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر از جنبه تجاری به بنر نگاه کنیم، چاپ بنر یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان محسوب می شود. روشی مناسب برای معرفی خدمات به کمک تصاویر و نوشته ها که می تواند در دریافت خروجی بیشتر در کار بسیار اثرگذار باشد. این روزها در هر کجای شهر که قدم بزنید، انواع و اقسام بنرهای رنگی را مشاهده می کنید که سعی دارند با محتواهای جذاب ذهن مخاطبان را به سمت خود سوق دهند.

معمولا افراد، شرکت ها و ارگان های مختلف با چاپ بنر یک یا همه اهداف زیر را دنبال می کنند:

  • تبلیغات
  • فراخوان
  • اطلاع رسانی

از طرفی با توجه به اینکه بنرها بسیار پرکاربرد هستند طراحی و ساخت آنها در ابعاد و جنس های متنوعی انجام می گیرد. اگر شما هم برای کسب و کار خود یا اطلاع رسانی یک رویداد به دنبال اطلاعات مفیدتری درباره چاپ بنر هستید، این مطلب برایتان مفید خواهد بود.

همچنین شما می توانید از طریق ارتباط با گروه تخصصی چاپ پارسه سفارش انواع بنر را به آسانی ثبت کنید.

چاپ بنر

نرخ و قیمت چاپ بنر

معمولا اغلب مشتریان به دنبال چاپ با قیمت ارزان و تحویل در کوتاهترین زمان هستند. نکته مهم در محاسبه قیمت این کار اطلاع مشتری از نوع بنر که می تواند یک یا دو طرفه باشد و همچنین کاربری آن است. علاوه بر  این موارد جنس بنر، طول و عرض آن و همچنین حاشیه سفید دور تا دور آن در محاسبه تعرفه چاپ بنر تاثیر گذار است.

بنرهای خام در سایزهای عرض 3 و 5 متری عرضه می شوند که هر یک تعرفه مختص خود را دارند. طبیعتا بنرهای با عرض بیشتر، هزینه چاپ بالاتری هم دارند. در مورد حاشیه سفید هم لازم است این نکته را بدانید که همه چاپخانه ها یک حاشیه 20 سانتی متری را برای خروجی کار در نظر می گیرند به عنوان مثال اگر بنر سفارشی با ابعاد 3*5 متر باشد، 20 سانتی متر از هر طرف این فضا برای حاشیه در نظر گرفته می شود.

به صورت کلی هزینه پرينت بنر با توجه به همه موارد بالا چیزی حدود 1 تا 5 میلیون تومان تخمین زده می شود. البته این قیمت حدودی است و با توجه به سفارش مشتریان ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

بهترین فروشگاه چاپ بنر در تهران

در حال حاضر چاپخانه های متعددی در تهران فعالیت می کنند. هر یک از این مراکز سعی دارند با ارائه پکیج های مختلف نظر کسب و کارها و سایر ارگان ها را برای سپردن پروژه هایشان به خود جلب کنند. اما در بین انبوه فعالان این صنعت، چاپ پارسه را می توان یکی از بهترین مراکز دانست. این مجموعه با بهره مندی از نیروهای متخصص و همچنین دستگاه های به روز همواره سعی دارد بهترین خروجی را برای مشتریان خود داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال مرکز تخصصی مطمئن برای چاپ بنر یا سایر خدمات چاپی هستید، می توانید روی پارسه حساب ویژه باز کنید.

چاپ بنر

چاپ فوری بنر در تهران

برخی مواقع ممکن است سازمان، ارگان یا هر کسب و کاری نیاز به چاپ فوری بنر داشته باشد. در حال حاضر مراکزی که به صورت شبانه روزی این خدمت را انجام می دهند بسیار زیاد است. این بین مرکز تخصصی پارسه هم از جمله معتبرترین چاپخانه های فعال در تهران است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را به یکی از دو روش آنلاین یا حضوری ثبت کنید. پس از طی این فرایند پارسه در کوتاهترین زمان سفارش را با بالاترین كيفيت به شما تحویل می دهد.

چاپ بنر چاپ پارسه

کسب و کارهای بزرگ این نکته را به خوبی می دانند که با صرف هزینه ای اندک می توانند بازخوردهای خوبی را دریافت کنند. از این رو چاپ بنر از جمله اولویت های هر کسب و کاری برای رونق، فعالیتشان است. با توجه به اینکه در ساخت بنر هیچ محدودیتی وجود ندارد بنابراین می توان ثبت سفارش را به راحتی پیگیری کرد.

در این مطلب هر آنچه را که باید درباره چاپ بنرآنلاين و تحويل فوري با بهترين قيمت بدانید به صورت خلاصه زیر ذره بین بردیم. اگر می خواهید بنر مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید کافی است با مشاوران چاپ پارسه در ارتباط باشید.

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا