سلامت و تندرستی

چالوس و تهران-شمال به سمت شمال، یک‌طرفه شدند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه مسیر شمال به جنوب محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال بسته است، گفت که اگر بار ترافیکی روان شود، امکان دوطرفه شدن وجود دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و طبق آخرین اطلاعات که ساعت ۱۱ امروز به‌روزرسانی شده، در حال حاضر در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء ترافیک سنگین است.

همچنین در آزادراه تهران – شمال (مسیر جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۲ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر، در محور هراز (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا شاهاندشت و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو، در محور فیروزکوه (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل چناران تا دماوند و محدوده پل سفید و در آزادراه قزوین – رشت محدوده ملاعلی و حدفاصل منجیل تا رودبار ترافیک سنگین است.

در این خصوص ایمان محرابی‌نیا -مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور- به پرتال پارسی گفت: مسیر شمال به جنوب محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال، بسته است. همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود تا ساعت ۲۴ شب این محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، اما اگر بار ترافیکی روان شود، امکان دوطرفه شدن هم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به مسافران این است که صبوری خود را حفظ کرده و در رانندگی احتیاط کنند و قبل از حرکت خود و برای آگاهی از محدودیت‌های اعمالی، با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا