اقتصادی

چالشی خلاقانه برای طراحی بازی‌های ‌شناختی

فراخوان “سرمایه داری و طراحی بازی” با حمایت ستاد معاون علمی رئیس جمهور برای توسعه علوم شناختی و فناوری برای تسریع در تولید بازی ها در حوزه علوم شناختی برگزار شد.

به گزارش پرتال پارسی ، “سرمایه داری و طراحی بازی” یک موضوع بازی است که با پشتیبانی معاون رئیس ستاد توسعه دانش و فناوری علوم شناختی رییس جمهور آغاز شده است و به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا با ارائه ایده ها و نوآوری های خود ، بازی را در زمینه علوم شناختی سرعت بخشند. بازی های مؤثر در زمینه هایی مانند اوتیسم ، بیش فعالی ، پیری ، توان بخشی ، تمرکز و تمرکز ، بازی های پازل ، بهبود مهارت های کودکان.

شتاب دهنده علوم و فناوری شناختی Kagnotech این مشکلات را حل می کند و تیم های خدماتی را ارائه می دهد. از زمان شروع این آزمون ، دوره های آموزشی تیم ها از مارس سال گذشته آغاز شد. تیم ها با شرکت در مرحله تبلیغات ایده های خود را توسعه داده و تبلیغ کردند. این دوره های آموزشی تا اواسط ژوئن امسال ادامه خواهد داشت و پس از آن ارزیابی و ارزیابی پروژه در پایان فصل آغاز می شود. تیم ها در 12 کارگاه در سه زمینه شرکت می کنند: علوم شناختی ، توسعه بازی و تجارت. علاوه بر این ، 100 ساعت تمرین در این سه حوزه گام دیگری در بهبود برنامه اولیه تیم ها است.

در این صورت ، گروه های مبتکر و خلاق در این زمینه شناسایی و پشتیبانی می شوند. مراکز دانشگاهی و شرکت های طراحی بازی از 10 استان کشور در این مسابقه شرکت کردند و حدود پنجاه پروژه را برای ارزیابی و بررسی ارسال کردند. از این تعداد ، 32 تیم در مرحله شتاب انتخاب می شوند و پنج تیم به عنوان برندگان این رویداد انتخاب می شوند. تیم های شرکت کننده در دوره پیش شتاب از کرمانشاه ، مشهد ، سمنان ، اصفهان ، تبریز ، گازوین ، گیلان و تهران هستند.

بازی های دیجیتالی ، بازی های بدنی و قلم های کاغذی ، پروژه های مشترک در بازی های دیجیتالی و فیزیکی و همچنین قلم و کاغذ زمینه ایده های ارائه شده است. آنها همچنین در علوم شناختی از جمله اوتیسم ، بیش فعالی ، پیری ، توانبخشی ، تمرینات توجه و تمرکز ، بازی های پازل و بهبود مهارت های کودکان موثر هستند. ارائه بازی به عنوان ابزاری برای کارآفرینی در این کار در نظر گرفته شده است. این کار با همکاری ستاد شتاب دهنده شناختی برای توسعه علوم و فن آوری شناختی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای انجام می شود.

ستاد توسعه دانش و فناوری شناختی جوایز نقدی و یارانه فروش را به بیش از 330 میلیون تومان برنده اهدا کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا