فرهنگ و هنر

چالش‌ها و فرصت‌های کنشگری بانوان در ۱۵ منطقه تهران بررسی می‌شود

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (علیه السلام) معروف به روز دختر در مناطق 15 گانه تهران، دانش آموزان دختر طرحی را برای بررسی چالش ها و فرصت های موجود در این حوزه اجرا می کنند.

به گزارش پرتال پارسی، سمینار حل مشکلات مشارکتی بانوان به منظور بسیج دختران نوجوان روز دوشنبه 9 خردادماه در خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

این کارگاه با حضور مرتضی طاهیری، مربی کارآفرینی استارت آپ های اسلامی، با محوریت نیاز به خودباوری و هویت زنان در شهر، مشارکت زنان در مسائل زیست محیطی و لزوم پرورش روحیه مطالبه گری و نگرش مدیریتی برگزار شد. مسائل

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در منطقه 15 تهران، دانش آموزان شرکت کننده در این سمینار نیز همین رویکرد را دنبال کرده و به بررسی مشکلات و فرصت های موجود در این حوزه بپردازند.

با محوریت نقش حوزه علمیه، رویداد آموزشی و فرهنگی تربیت فعال دختران نوجوان از جمله برنامه هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت حوزه های علمیه خواهران برای پویایی مناطق و نزدیک شدن جوامع به جمعیت محلی اجرا می کند. .

هدف اصلی این رویداد تلاش برای متحد کردن یک سازمان عمومی برای تمرکز بر یک موضوع است. همه ما به حمایت دیگران نیاز داریم و مشارکت حلقه مفقوده مددکاری اجتماعی است. وقتی افراد درک روشنی از یکدیگر داشته باشند، به نتایج بهتر و مطلوبی دست می یابند.

در هر پروژه مشترک بسته به وسعت و محدوده کار به ابزارهای مختلفی نیاز داریم. بنابراین شناسایی رویدادی با مشارکت دختران نوجوان در حل مشکل بسیار مهم است. در این رویداد از چالش‌ها و فرصت‌ها بر اساس فرهنگ و اعتقادات هر منطقه استفاده می‌شود که در طی آن دانش‌آموزان سعی می‌کنند با کمک تیم‌های دختران نوجوان ایده‌هایی ارائه کنند. بنابراین، گروه ها از پتانسیل حرفه ای گروه های مختلف برای توسعه کار خود استفاده می کنند.

در صورتی که دانش آموز یا دختر نوجوان دارای توانایی و سطح کاری باشد یا یکی از حرفه های مربوطه را داشته باشد، حداقل یکی از امتیازهای زیر را در این رویداد کسب می کند:
– توانایی ارائه و اجرای یک ایده یا … توسعه یافته توسط آنها
ایده آل سازی و استفاده از مشارکت کارشناسان و مشاوران برای تکمیل و اصلاح ایده اصلی
آشنایی با نوآوری ها و محصولات جدید در این زمینه
– با سایر فعالان این بخش ارتباط برقرار کنید
از ایده های دیگران استفاده کنید و با آنها همکاری کنید تا در کار خود موفق باشید
متخصصان و افراد دیگر را برای تکمیل گروه کاری بیابید

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا